Mew Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Haha se intervjuet å le:D http://atvs.vg.no/player/player.php?id=5115 Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Han ypper seg..:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Hehe..Drittbra!:thumb Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Han taper som faan, men blir sikkert jevnt om noe sånt tar sted :) Hvis du ser videoen med sharif på rudskogen så ser du klare trekk på at det er en sinnsykt lett bil med elendige kjøre-egenskaper. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Egget har dårlig kjøregenskaper.. HAHAHAHA Dummeste jeg har hørt... Du prater som du har vett til..... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 ooo:) Gleder meg az:) tror det kan bli enm ganske bra film om de filmer det, håper d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hadde jeg vært han så hadde jeg tapp på en bakspoiler som de gjør på Top gear. og tatt det rolig i svingene.. ccr knuser en rallybil på slettene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hadde jeg vært han så hadde jeg tapp på en bakspoiler som de gjør på Top gear. og tatt det rolig i svingene.. ccr knuser en rallybil på slettene Rattlåsracing er ikke gøy :hello: Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splashmx6 Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 lykke til sier jeg... Noob ws pro!! jaja kan vel ikke bli bedre det... skal se på live vis det skjer!! Siter 1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car ...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::... Besøk http://www.mazda-ogn.org har hatt: Mazda 626 94 1.8 glx volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137464 Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Haha, han er bare rå. Bilen har ikke dårlige kjøreegenskaper, men dårlige slædde egenskaper. ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Haha, han er bare rå. Bilen har ikke dårlige kjøreegenskaper, men dårlige slædde egenskaper. ;) ja du har kjørt den eller??? fy faen for en gjeng med fjortisser her...... og egget har nok ikke sjangs....en wrc bil gjør 0-100 på under tre sekunder på grus og den har 4wd....det sier vel alt Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 ja du har kjørt den eller??? fy faen for en gjeng med fjortisser her...... og egget har nok ikke sjangs....en wrc bil gjør 0-100 på under tre sekunder på grus og den har 4wd....det sier vel alt Se på Rally Monte Carlo, aldri i livet om en Koenigsegg hadde holdt følge der. Agilitet, kjøreegenskaper, grep, og ikke minst sjåfør, spiller alle inn, mer enn HK. Dessuten er det ikke lite kraft i børsa til Solberg, 800 Nm er nok. Tøft av Sharif, tøft av Solberg. Men jeg tør tippe at Solbergs bil er verdt en god del mer enn 8 millioner NOK. Bare girkassa koster vel halvparten av 'Egget. Den svenske gatebilen er jo imponerende i hva tall gjelder, men skikkelig kjøring handler vel ikke bare om tall, vel? Og som sagt, det er en gatebil, ikke en fullblods racingbil. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Se på Rally Monte Carlo, aldri i livet om en Koenigsegg hadde holdt følge der. Agilitet, kjøreegenskaper, grep, og ikke minst sjåfør, spiller alle inn, mer enn HK. Dessuten er det ikke lite kraft i børsa til Solberg, 800 Nm er nok.Tøft av Sharif, tøft av Solberg. Men jeg tør tippe at Solbergs bil er verdt en god del mer enn 8 millioner NOK. Bare girkassa koster vel halvparten av 'Egget. Den svenske gatebilen er jo imponerende i hva tall gjelder, men skikkelig kjøring handler vel ikke bare om tall, vel? Og som sagt, det er en gatebil, ikke en fullblods racingbil. Eirik ja den stakkars lille sjokolademannen har nok snakka litt lengere enn han burde nå....men får vel så mye pr rundt det at han tjener på det uansett Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Se på Rally Monte Carlo, aldri i livet om en Koenigsegg hadde holdt følge der. Agilitet, kjøreegenskaper, grep, og ikke minst sjåfør, spiller alle inn, mer enn HK. Dessuten er det ikke lite kraft i børsa til Solberg, 800 Nm er nok.Tøft av Sharif, tøft av Solberg. Men jeg tør tippe at Solbergs bil er verdt en god del mer enn 8 millioner NOK. Bare girkassa koster vel halvparten av 'Egget. Den svenske gatebilen er jo imponerende i hva tall gjelder, men skikkelig kjøring handler vel ikke bare om tall, vel? Og som sagt, det er en gatebil, ikke en fullblods racingbil. Eirik Mer en 8 Millioner? For 5 millioner får du en strøken Ford Focus Wrc 2005 lik Andreas Mikkelsen sine. Lik M-Sport fra ford som bygger Ford Focus Wrc for ja. Ford. For en Skoda Fabia WRC 2003 Modell får du 300 000€/2 567 910 Norske kroner For sale Skoda Fabia WRC 2003 specification: Engine 200km from rebuild by Skoda Motorsport Gearbox 100km from rebuild by Skoda Motorsport Reiger suspension with corner control new Turbo 200km Spare parts: Turbo, Steering rack, Steerings rods, Spare front bottom arms, Toe rods Rear, Front + Rear Brakes discs, Wastegate, Actuator, Rear Diff Protection, 2x Sumpguard, Lamppod, 40x Rims http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc&md=details&id=17934 Mvh CalibR. . . Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg