freshprince Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Noen som har erfaring med at oljetemperatur måleren plutselig slutter å funke? Den funket bra før, men nå så skjer det ingenting når jeg starter og kjører. Noen som vet hvor mye en sånn måler koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Sikkert en ledning som er av eller ligger til jord.. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 veit noen hvordan jeg kan koble ut km telleren??? Siter Audi A6 tdi, just real diesel power;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ringnes racing Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Luringen, Skal ikke drive og mygle med km telleren. Hvem skal du prøve og lure, folk kan finne ut det og da sliter du. Bare et råd veit noen hvordan jeg kan koble ut km telleren??? Siter Ringnes Nissan 180SX S13.5 DRIFT http://www.ringnesdriftsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg