Gå til innhold

bmw e36 touring selges

Ranger emnet

kas

Anbefalte innlegg

Originally posted by BMW-323

188 før noe som helst var gjort?

Jeg hadde en 97 323 coupe. 170 blås i den. 33.000 i forsikring? Jeg betalte 7800,- med 40% bonus..

tullprat....dette ang forsikring har vi tatt mange ganger før bmw-323.er ikke alle som får forsikring på pappa

bilen ble målt til 183 hk på veiva før vi modifiserte noe som helst.

det er ikke uvanlig på nyere bmw at effekten er høyere en oppgitt.

og felgene selges ikke med bilen

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

323'n på MEG skulle gjensidige ha 18K.. så jeg fatter ikke at du betaler 33k. Bilen er faen ikke verdt det

hvorfor tror du jeg skal selge den da....er ikke verdt det nei...

men jeg har hatt gjensidige i alle år,er 26 og har aldri hatt skade men de nektet meg å forsikre den der så lenge jeg var under 30.

rart du får det da som er mye yngre.prisen hos gjensidige før jeg fikk avslag var 10800.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40% er 40%! Om man er 25 eller om man er 45 har ikke noe å si.. bonus er bonus..

ikke helt korrekt....mange selskaper har 30 års grense på visse biler,og er man 45 og har mange andre forsikringer på samme sted er selvfølgelig selskapet redd for å miste en kunde.

men jeg fatter fortsatt ikke hvordan du får den forsikret så billig eller hvor den er forsikret.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var dyrt jeg.. bilen er solgt og nye eier betalte 11k hos if tror jeg.

he he...pratet med en gammel kompis på tlf istad...han har fått en høy stilling hos if i oslo...45 min senere ringte en representant

fra if og tilbøy oss en ny totalforsikring til 19880.-:D :D

det var inkl hus,innbo,hund,en sykkel vi ikke har og bilen.det er det vi har betalt i halvåret før...

så bilen er ikke til salgs lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

har jo litt å si, men at det skulle utgjøre 15 flak, det hadde jeg aldri trodd.

Hvordan ligger det an med bildene. Kommer det noen flere bilder etterhvert?

jeg skal gjøre en del med bilen framover så jeg venter med å legge ut bilder til den er ferdig.har ikke dig.kamera som virker for øyeblikker.tåler vist ikke vann disse kodak kamerane.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

he he...pratet med en gammel kompis på tlf istad...han har fått en høy stilling hos if i oslo...45 min senere ringte en representant

fra if og tilbøy oss en ny totalforsikring til 19880.-:D :D

det var inkl hus,innbo,hund,en sykkel vi ikke har og bilen.det er det vi har betalt i halvåret før...

så bilen er ikke til salgs lenger.

Hund??

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider