Eiriken Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Vet ikke helt hva jeg skal velge, er 6 1/2" høytalere Og hva passer her? Skal ha ny spiller og ev ny forsterker, er det noen pakkepriser dere vet av som passer bra? Tenkte litt på å smette 2 8" subber i hattehylla, men blir det noe særligt? Har ikke bagasjerom til 12" sub når jeg har cab Kan vel følge med noen 6x9" også. Takknemmelig for tips!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 klart du har rom til 12".. har cab selv og bruker kasse med 2x12 jeg Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 bilde da? er ikke akkurat store åpningen i lika bak heller da, men det går sikkert ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Jeg har 2x10 baki der.. Cab jeg og.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 har bare bilde av kassa nå.. men kassa er stor.. dekker stort sett fra side til side.. og ligger helt oppunder hattehylla.. og skal du på butikken.. så har du ikke plass til stort annet enn melka i bagasjen..:P Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 trenger ikke plass til mere en en 6er pils, og den går enkelt i baksetet... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hadde jeg husket hvordan jeg la ut bilde her kunne du sett kassa.. men jeg husker ikke størrelsen på den Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Lag deg album på http://www.photobucket.com og kopier img inn hit. Ingen som vet av bra pakkepriser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Sjekk ut Fusion, utrolig mye og bra lyd for pengene. Ville foreslå å ta en titt på EN-AM8001 monoblokk og EN-SW10ES bass, to slike i en kasse vil gjøre susen i rolfen din:) Kasse kan vi bygge på mål, så den passer perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hvordan blir det og montere 2 x 10" i hattehylla da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Er plass til mye rart baki einser cab'ene Dama mi har en slik bil, og vi monterte likegodt en RF 15" sub baki, spilte noe rått (samt dama mi fikk rånt litt også da) gå for 2x10" i hattehylla, bare pass på at kalesja går klar i nedfellt posisjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Sjekk ut Fusion, utrolig mye og bra lyd for pengene. Ville foreslå å ta en titt på EN-AM8001 monoblokk og EN-SW10ES bass, to slike i en kasse vil gjøre susen i rolfen din:) Kasse kan vi bygge på mål, så den passer perfekt. Setter du opp et pakketilbud til meg da? 2 x 6 1/2" frontsett, med diskanter! 2 x 6x9" 2 x 10" subber monoblock og ev spiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 EN-CM65 Frontsett kr 999,- EN-FR693 høyttalere kr 699,- EN-SW10ES bass kr 799,- pr stk. EN-AM8001 monoblokk kr 1999,- Vi gir ingen rabatt på utstyret, men bestiller du alt så gir vi med gratis kabelsett for å koble opp forsterker og høyttalere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hvordan får dere kassene bak i caben da? Ikke igjenom bakluka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg