project x Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 TRAGISK AT VI IKKE KAN KOSE OSS MED BILENE VÅRE; OG ANDRES; UTEN Å SLENGE DRITT Å KRITISERE IHJEL ALLE BILER UTEN OM "MIN"...... Vi oppfører oss som en gjeng missunelige dritt unger med dette" Pappan min er sterkere en pappan din" pisset!!!!!!! KAN VI IKKE HA DET GØY UTEN Å SLENGE DRITT, kan det faen i meg være det samme............ Å slenge kosekødd er moro; organisert baksnakking er noe vi alle kan holde oss for gode til!!!!! Eller synes noen det er kult å bli slengt dritt om når de snur ryggen til? :fucku fucku fucku fucku fucku fucku fucku fucku fucku fucku fucku flushit flushit flushit flushit flushit flushit flushit flushit flushit flushit :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass Bare lurer.. Siter fast.....soon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 hmmm Jeg skjønner ikke helt hva du sikter til... men dette er et diskusjons forum så diskutere andres biler og komme med egne meninger er hele poenget. Men organisert baksnakking/drittsnakk om andre folk eller ting man ikke har full innsikt i er unødvendig. Jeg kan bare komme på et tilfelle der det er skrevet litt negative ting om noen (som kanskje ikke var helt korrekt), men hvilket tilfelle du mener gidder jeg ikke å gjette meg fram til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Ja, tror jeg kanskje vet hva han sikter til.. Er mange som ånder&lever for det bilmerket de selv har, og ganske enkelt ikke klarer å se fordeler med andre bilmerker:o Er bare sååååå utrolig lei bmw vs ford vs opel vs mercedes blablabla diskusjoner, og ingenting (synes jeg) er mer barnslig enn når folk kommer med enkle poster der de bare skriver; "BMW SUGER!" Alle er vel voksne nok til å ha passert dette stadiet, eller?? Jaja, ville bare si noe jeg også:op PS; BMW har mange fine biler de, var bare et eksempel;) Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
project x Skrevet Juni 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 i strømmen, lillestrøm , lørenskog......¨ gutta med de feteste bilene.........500-1000hk gutta.. trist.... Siter fast.....soon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by project x i strømmen, lillestrøm , lørenskog......¨ gutta med de feteste bilene.........500-1000hk gutta.. trist.... Aner jeg et aldri så lite tilfelle av janteloven? Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
project x Skrevet Juni 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 tenker bare på hva vi kunne utrettet visst vi hadde sammarbeidet isteden for å snakke dritt om hverandre.... Men.....men trist at du kunne misforstå dette Marius.... Siter fast.....soon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by project x tenker bare på hva vi kunne utrettet visst vi hadde sammarbeidet isteden for å snakke dritt om hverandre.... Men.....men trist at du kunne misforstå dette Marius.... Hva er det å misforstå? Er ikke du akkurat like ille som "disse gutta med 500-1000HK", som drar alle over en kam? Feie for egen dør, er det noe som heter. Mvh Marius:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by project x tenker bare på hva vi kunne utrettet visst vi hadde sammarbeidet isteden for å snakke dritt om hverandre.... Men.....men trist at du kunne misforstå dette Marius.... Skjønner ikke helt hva du sikter til men du kan jo prate litt med Quicksilver, Be4you gutta. Er ikke så veldig merke bevistt noen av de gutta akkurat, er vel ikke så mange som har råere biler heller. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
project x Skrevet Juni 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Ingen er sinte på noen. Miljøet består av 5-8 st. som settes opp mot hverandre!!! men det ordner seg nok..... Siter fast.....soon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Vi får ordne noen Bilforumet.net treff!!! Så kan alle bli venner og alle kan diskutere og juge litt med hverandre!!!! Synes jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by boXer Vi får ordne noen Bilforumet.net treff!!! Så kan alle bli venner og alle kan diskutere og juge litt med hverandre!!!! Synes jeg :) Jeg vil ha reprise av treffet vi hadde i vår på ringbanen Mvh Marius:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Jeg vil ha reprise av treffet vi hadde i vår på ringbanen Mvh Marius:( Jeg bil ha Del 2... New and Improved Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by boXer Jeg bil ha Del 2... New and Improved Jepp, høres enda bedre ut :) Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg