Gå til innhold

erfaring med denne forsterker?

Ranger emnet

Limit3d

Anbefalte innlegg

Jeg hadde forgjengeren. En helt ok forsterker som fint driver et standard oppsett med fire høyttalere pluss sub, og låter pent. Du får i det store og det hele det du betaler for. Det er ikke noe superkupp, men om du sier du har lyst på den ser jeg ikke noen grunn til at du ikke skal kjøpe den.

Hva skal du drive, og hvor mye penger har du til rådighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde gir denne kassen overhode ikke den kreditt den børe ha, for kassene er utrolig gjennomført laget og holder svært høy kvalitet. De spiller veldig godt til prisen. Kassen med 2x10" er også et meget godt alternativ. Fusion forsterkeren du linket til gir utrolig mye for pengene. Hele den nye Encounter serien er veldig bra og vi får utrolig bra tilbakemeldinger på den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde gir denne kassen overhode ikke den kreditt den børe ha, for kassene er utrolig gjennomført laget og holder svært høy kvalitet. De spiller veldig godt til prisen. Kassen med 2x10" er også et meget godt alternativ. Fusion forsterkeren du linket til gir utrolig mye for pengene. Hele den nye Encounter serien er veldig bra og vi får utrolig bra tilbakemeldinger på den:)

er meget interesant, pris på frakt? følger det med no kabler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forgjengeren, og den er (var, den støver ned i kjelleren)jeg veldig fonøyd med.

Mener å huske at den har fått god kritikk også i sin tid, regner ikke med at etterfølgeren er noe dårligere.

basskanalen synes jeg det var godt med futt i til å være en så liten forsterker.

(Jeg brukte den til et 6*9 jbl gto sett og 2stk acusto-pro 12" og det var "mye" lyd)

Synes jeg har sett denne er på tilbud til 2k innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider