jeg ruller Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Dette er det ett stort behov for. Pga at dette er ett veldig attraktivt sprut for tiden med mange muligheter og at det er så billig som det er. Det er mange svenske forum om dette. men hadde vert greit å hatt dette på ei norsk side også. På forhånd takk OJ holstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Trenger vi det a? Er jo en god del norrbaggar på http://ms-nordic.tk/. Jeg mener.. hjelper det å spre alle for vinden slik a? Jeg kan tenke meg til kanskje ti brukere her som har eller har vurdert ms/vems. Men klart, det er jo flere som har luktet på det.. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Tja.. jeg kunne tenkt meg å hatt en fora ang dette! kunne jo f.eks vært "MOTORSTYRINGS FORA" .. og lagt alt innunder der.. forutsetter GOD bruk av Topic selvsagt! F.eks MS: Hvordan få TPS-Sensor til å funkgere med MS2 V3 etc Kan vel og nevne at det er en voksende interesse for bruk av dedikerte datasprut i bil/MC/Scooter etc og whatever! Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hva er MS? 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Multippel Sklerose? Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Tipper en typ data-sprut? Hva med heller ett fellesforum for alle typer isåfall? '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Multippel Sklerose? Faktisk det første som slo meg og... 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Vi har jo teknisk forum, hva med å legge inn et underforum som evt kan hete: Motorstyring ( diskuter og legg ut dine oppsett og spørsmål ) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hva er vitsen med å legge ut oppsettet sitt på et forum for alle? tenk på at ditt oppsett kan bety døden for en annen motor som er "lik" som din. men skjønner at folk vet hva trimming er. Er nok ikke bare å lese litt på et forum for å finne ett oppsett. mange timer med dyno gir rett oppsett hvis man vet hva man holder på med da. men derimot ett eget underforum for hvordan man lodder sammen/kobler sammen/plasserer følere osv kan være mer riktig... ikke for å disse noen men husker han som leste seg frem til hva slags oppsett hafsengen hadde og han hadde likt til sin manta/ascona bastard bil. LOL. Kansje skjønne litt mer om hvordan en motor fungere før man poster? jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg liker og har inte-resse MS og Vems selv jeg, men det er jo et rimelig smalt felt da. Med http://msnordic.mine.nu/forum/phpBB2/index.php og http://www.msefi.com/viewforum.php?f=63 har jeg mer enn nok å følge med på. Ellers måtte det nå EVENTUELT ha blitt et generelt datasprutfora. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg og kunne veldig gjerne tenkt meg en Megasquirt del. (evt Megasquirt og andre datasprut del, men med hovedvekt på MS). Det interessante med MS er at all software og hardware er helt åpent, så alle som vil (og har kunnskaper), kan skrive nye funksjoner til systemet. msns-e er jo et utrolig bra eksempel på dette. Her har diverse bidragsytere laget ny firmware med styring av tenning i tillegg til bensininnsprøyting. MS var jo i utgangspunktet tenkt for å bygge om forgassermotorer til innsprøyting. Idag er det et fullverdig datasprut med funksjoner som man gjerne betaler 10-15.000 for på andre mer kjente sprut. Et eksempel på hvor langt det har kommet er i Usa, på Probetalk.com, der er det personer nå som helt har fjernet original ecu, og kjører kun på MS. Og da snakker vi gjerne om coilpackombygging, turbokonvertering etc etc. Så vi snakker om bra greier her :) Om det blir en slik underkategori her, så stiller jeg gjerne som moderator. -jannis :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Folkens, nettet er snart metta med info på MS i alle varianter..Bruk feks. http://www.megasquirt.info eller http://www.msefi.com om dere har trøbbel. Om en ikke får hjelp via søkefunksjonen der kan en alltids spørre i forumet. Der vanker folk som har vært med å utvikle HW/SW fra starten, tenker det holder jeg ;) Ellers har vi jo teknisk delen på forumet her skulle det være krise :) VW BRUKSBIL PROSJEKT S3TR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 S3TR: Der tok du munnen ut av ordet mitt. Klarer ikke folk å tilegne seg info på englesk eller svensk klarer de heller ikke å sette opp et sprut. Mener nå jeg. MS er i bunn og grunn et nerde-sprut. Laget av nerder, for nerder, sammen med nerder. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Da er jeg per def nerd! :D Skummelt!! alacocaina Sant det du sier Skody, MS i feil hender kan gjøre STOR skade! Det er også noe en må tenke på, jeg mener der bør være en viss terskel..Sikkerhetsmargin for å si det sånn :) En må ha tunga i rett munn skal en drive med sånnt! VW BRUKSBIL PROSJEKT S3TR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Multippel Sklerose? hehe, første jeg tenkte oxo... Ville tro dette vil gå under ett tekninsk forum... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg