Skody Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 PS! http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=668 - Nytt forum! :magic: Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 takker så mye :) `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 og da var min post der ute :) Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Heisann... Ser ikke helt poenget med dette jeg, hvorfor kan ikke dette bare gå under teknisk ? Får jo ikke mindre søpleposter fordi det er et nytt underforum, eneste det lager er mer rot, jo fler koker jo mer søl... syntes det er for mange forum her allerede jeg... Husk: Bare min mening, ikke noe mer...Mvh 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 greit og skille dette da fler og fler går til anskaffelse av datasprut o.l :) Men hvis du har noe i mot det, så kan du jo i grunn bare overse hele forumdelen på en måte! :) Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 greit og skille dette da fler og fler går til anskaffelse av datasprut o.l :) Men hvis du har noe i mot det, så kan du jo i grunn bare overse hele forumdelen på en måte! :) Neida, kjære deg, har ingen ting imot det... Flere og flere går til e85 også, skal vi da ha et underforum som heter "drivstoff" ? Poenget mitt er bare at det bør gå en grense så det ikke blir så mange underforum, visst man lurer på om det er noen som har skrevet om ms osv er det jo bare å søke på det, har ingen laget en kan man jo lage en selv :) Som sagt tidligere er det bare min lille mening :) 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 finnes mange forums om dette allerede, finne opp hjulet på nytt er liten vits. fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg