volvopiah Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 heisann! har bestilt meg 90-fanger sett nå. hvordan setter jeg di på min 88mod? Skal jeg bruke det orginale stålet til gammelfangerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Nei, det følger med nytt stål til 90 fangerne. Du legger deg under, der vil du se en avlang skive som jeg kaller det. Her er det 3 bolder festet igjennom. De to i hver ende holder fangeren på plass. Skru ut disse på vher side. Ungå de i modten da de er motorfeste :) Når de 4 boltene er vekk, er det bare å dra i fanger, og dytte inn den nye. Mulig du må bytte sporet på siden av skjermen. Dette følger det med ett sett til. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Regner med det var bak du beskrev nå? Enkelt bak. Foran følte jeg ikke det var like enkelt igrunn. kom ikke til i det hele tatt på min 86 modell Men fikk satt på selve metall dekselet først. Og så tredd på plasten etterpå, det gikk greit =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Vel det er dårlig med motorfester bak så vil tro han mente foran. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 det er vel så enkelt at de 4 skruene i rammevangen må ut? De er 17mm om jeg husker rett... Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 stemmer vell d 4X17MM Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg