Gå til innhold

Skittau.no : Dagbladet er rause på gratis reklame..

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/09/14/476777.html

 

Jaja, nå var det Skittau som fikk gratis reklame i dagbladet :) For ikke så lenge siden så var det Bigwheels.

Man må vel begynne med noe nytt kontroversielt for å få litt gratisreklame :)

Damer og felger på samme bilde eller betale fartsbøtene til folk ser ut til å være en bra ting å ha slått seg på :)

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Det er gratis å kjøre lovlig, hvorfor skulle noen ville betale for å gjøre sånn?, spør hun.

 

Ehm, så da er veiavgifter bare noe man frivillig kan betale altså da? Det er dyrt og kjøre lovlig også, bare dyrere og kjøre ulovlig :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke planer om å melde meg inn men skjønner godt de som gjør det. Og når jeg leser komentarene som folk skriver under anonsen måtte jeg flire godt. Steike så mye teite folk som bor i norge.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å huff.. leste nettopp gjennom en del av postane under den artikelen.. damn det er mange inkompetente, uduglige, bedrevitere her i landet azza!!

 

har lyst å lage en egen post til alle de, og svare.. men det er for mye dumt, og rett og slett for mange svar! hehe

hadde jo tatt et halvt år å bare lest og quota og svart hvert enkelt individ som hadde sendt inn der jo!! hehe

 

nei, jeg blir oppgitt over enkeltes mentalitet om bil kjøring..

 

som ble sagt i bloggen:

- speedometret er 50 cm foran deg, og det er det man skal konsentrere seg om når man er ute i trafikken, ikke alt annet!

 

HALLO!!! hvor dum går det ann å bli.. er jo alt annet rundt man MÅ konse om.. sånn at man ikke kjører på,i,over noen! å ta et glansbilde på speeden og registrere at ma holder grensa, tar 0.3 sek!

faen jeg blir irritert på sånne folk azza!!

 

(sorry, måtte bare blåse litt ut! hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår