The cowboy Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 noen på østlandet her som brenner xbox spell for en billi pænge eller?? vil ha noen nye bil spill nå.. men gidda ikke betale 5-600 krøner for`em azza!! og erre noen som kan ta en titt på xbox`n min.. laseren funker ikke helt som den ska.. hender at lyden detter ut.. både på dvd og spill.. kan jo ikke gå te en butikk heller pga "modinga" hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 ingen som vet noe??? :( :( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 det kan ordnes, send en pm :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by The cowboy noen på østlandet her som brenner xbox spell for en billi pænge eller?? vil ha noen nye bil spill nå.. men gidda ikke betale 5-600 krøner for`em azza!! og erre noen som kan ta en titt på xbox`n min.. laseren funker ikke helt som den ska.. hender at lyden detter ut.. både på dvd og spill.. kan jo ikke gå te en butikk heller pga "modinga" hehe :) Fyfaen!!! Kan ikke du se til helvete å lære deg å skrive normalt! Blir så jævlig provosert av det ubruklige språket ditt! Jeg skal innrømme at jeg ikke er verdensmester i norsk jeg heller, men det fins grenser, og det her er ikke den første posten av deg som har irritert meg. Tilbake til spørsmålet ditt. Hvis du chipper x-boxen din vet du, så kan du legge inn spill på hardisken, mye greiere og enklere! Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 det er jo ikke bare å begynne å legge inn spill selv om du har chippet/flashet xboxen din, det er ikke uendelig mye plass på original disken! så med mindre du har byttet ut hdd er det en god ide å få tak i kopier :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Mens det først er snakk om XBOx, er det noen som vet noe om hvordan man kan få XBOX-spill til å spille på PCn? Har en iso av et spill til XBOX. Må jeg gå veien om XBOX, eller finnes det en emulator som klarer biffen? Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 finnes ingen xbox emulator som fungerer nei.... Alt om xbox kan dere finne på www.xbox-scene.com guides osv Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Ostby Fyfaen!!! Kan ikke du se til helvete å lære deg å skrive normalt! Blir så jævlig provosert av det ubruklige språket ditt! Jeg skal innrømme at jeg ikke er verdensmester i norsk jeg heller, men det fins grenser, og det her er ikke den første posten av deg som har irritert meg. det som står der er skrevet sånn med vilje da.. hehe.. er lissom ment som en kødd..spørsmålet er fakta F..men skrive måten er ment som kødd!! slutt å ta ting så jævli alvorlig mann.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorManik Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Anbefaler å kjøpe større HDD, da trenger du ikke dvd leseren på X-Boxen engang. Kan bare legge over spill fra X-box til X-box eller fra nett. Dessuten er loadetiden på spillene mye kortere, bare det er verdt å kjøpe større HDD for. Siter BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 har veldig lyst å kjøpe en..men jeg trenger noen til å montere den for meg da!! er fet noen som har en til salgs eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg