Gå til innhold

Da har jeg kjøpt vinterbil. 75 mod 245

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Har sånne plastkapsler jeg og, men jeg syns ikke de er så fine.

Vil ha sånne gamle som bare sitter på midten av felgen. de er fete!

Har satt på svarte stålfelger og rydda ut mye søppel i dag. Fant 3 fergebilletter i fra 1995 bla...

Har også funnet ut hvordan man åpner bakluka. Den låsen er litt rar, må nok smøre opp litt inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har akkurat vært ute å råna en runde med den nå. Blir bare mer og mer glad i den.

Etterhvert blir detta en fin prosjektbil. Kan ikke la den ruste i stykker.

Skal lære meg å sveise, så skal jeg fjerne all rust, lakkere den svart, få på bredda stålfelger kanskje? og putte nedi en v8 tror jeg.

Han ene på jobben min er Mustang-mann så han sa at han skulle hjelpe meg å bygge opp en grom motor.

Det kan bli sinnsykt fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært ute å råna en runde med den nå. Blir bare mer og mer glad i den.

Etterhvert blir detta en fin prosjektbil. Kan ikke la den ruste i stykker.

Skal lære meg å sveise, så skal jeg fjerne all rust, lakkere den svart, få på bredda stålfelger kanskje? og putte nedi en v8 tror jeg.

Han ene på jobben min er Mustang-mann så han sa at han skulle hjelpe meg å bygge opp en grom motor.

Det kan bli sinnsykt fett.

ja kan bli sykt fett det:D

men får en godkjenne v8'er lenger da?

blir forvirra på heile greia der eg,

noen seier det går og andre seier det ikkje går lenger!

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat det jeg tenkte også. Er ikke mange 70-talls 245er som blir fiksa opp. Jeg har i hvertfall ikke sett noen.

Vil nok skille seg ut. Mim Juventus felger hadde også vært grymt.

Men i år får den være vinterslæddebil. Var jo derfor jeg kjøpte den.

Kanskje jeg kan begynne på den til neste vinter.

Var på besøk hos ss242 i dag. Fikk to skjermbuer bak, instrumentpanel med turteller, senkefjærer foran, to svarte dørtrekk og brune forseter, så kan jeg pelle av setetrekka.

Så nå trenger jeg senkefjærer til å ha bak. Noen som har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørtrekka er hele, men ikke så pene. Den ene ser ut til å ha vært lakkert svart, men er brunt igjen.

Hvis du har to helsvarte dørtrekk bak kan vi bytte. 4 brune dørtrekk mot 2 svarte dørtrekk bak.

Skal ta vare på den. Detta skal bli mitt første ordentlige prosjekt.

Syns 70talls 240ene er dritfete. er ikke så mange igjen nå nei....

Sliter med å få vateranforsikring på den. Gjensidige er helt på trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt bort restene av takstativet og fjerna en del klistremerker og satt på stålfelger.

Ser litt bedre ut nå:

757.jpg

I løpet av uka skal den bli helt grønn igjen, få på senkefjærer foran, nye forseter, cd-spiller også skal jeg på skroten og hente skvettlapper av gamle typen, med volvoskrifta nederst. det kommer til å bli bra.

noen som har senkefjærer bak jeg kan kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider