Gå til innhold

bra bil? eller kødd?

Ranger emnet

CaliBreez

Anbefalte innlegg

Se på navnet på selger.

Cengiz Ozg-etellerannet.

Tyrkiske bilselgere i Tyskland er beryktede svindlere.

Hold dere unna.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Celeborn

Det som står om toppfart og ladetrykk er stemmer nok er jeg redd... motoren er en top-fuel dragster motor(eller lignende) og han som eier monstret har bygget på den siden 82/83...

Visste ikke at skyline motorene fantes i 82/83.. hmm

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granadaen er ihvertfall ekte

Det som står om toppfart og ladetrykk er stemmer nok er jeg redd... motoren er en top-fuel dragster motor(eller lignende) og han som eier monstret har bygget på den siden 82/83...

(Hva du mener med ladetrykk skjønner jeg ikke, siden han kastet ut turbomotoren for lenge siden.. ;) Og forresten har han aldri kjørt med 5Bar i ladetrykk.. ;))

Det er ikke en Top Fuel motor, men delvis en Pro Modified motor; han kjøpte vel blokka av Batmobile-teamet når de ga seg med lystgassmotor. Han sier den gir ca 1300Hk uten gass, noe som fint kan stemme. Motoren har forøvrig gitt ca (minst) 1000hester mer med lystgassanlegget Batman-gjengen hadde på den.

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider