Gå til innhold

Finken: Volvo 940, "Langtidsprosjekt"

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en 97 mod 940 turbo for ei stund tilbake, er gjort noen små endringer av forrige eier, 40mm senkesett, bilstein dempere, shimsa opp wastegaten litt, jt 3 toms eksos og er svært green filter, det var vel det.

Skal bli handla inn noe grom deler i løpet av vintern så det blir no mer fart i øsa til sommeren igjen.

Bilder kunne jeg ha lagt opp, men skjønner ikke bæra av åssen jeg gjør det, noen som kan hjelpe?

En av grunnene til at jeg begynte på denna prosjekt tråden er at jeg trenger ny diff, den som sitter der er bare mos igjen av, har ringt en kar oppi trondheim, men han hadde ikke flere igjen, han nevnte et firma i verdalen som hadde, kn technic eller noe, men jeg klarer ikke og finne noe telefon nummer dit.

Er hovedsaklig ute etter en sånn trutrack klump, hadde vært helt gull om det var noen som viste om en slik en til overs, det begynner og haste litt, begynner i ny jobb ganske snart, så må ha bilen kjørbar igjen.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har glemt bort og sette navnet forann i navnet på tråden, sikkert en moderator her som kan fikse det.

Mod-edit:

Kjøp&salg annonser settes i de kjøp&salgforumene det passer.

§1 Alle prosjekt tråder skal ha lik type tittel.

brukernavn: Biltype - Prosjektnavn

Eksempel:

Marius : Nissan 200sx S14 - S14,5 prosjekt

Alle plikter selv og forandre sin tittel til det nye systemet.

§2 Det første innlegget i tråden skal ha bilder av bilen og forklaring på hva som skal gjøres.

Her kan du lese om hvordan legge ut bilder.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89401

Håper du retter opp dette snarest eller så vil tråden slettes.

Du kan selv slette dine egne tråder.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider