impreza_wrx Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 holder på med motorbytte nå, og har kommet fram til at traversen må flyttes litt i forhold til den som sto der originalt. altså, den må vel flyttes ca 10cm til siden og 6cm fremover. det må da også borres nye hull til traversen. mitt spørsmål: er dette lovlig? vil noe sånt (hvis det blir oppdaget) bli godkjent hos BT? mvh Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Nei. Nei.(På bilforumet.net får du svar på alt mellom himmel og jord. :D ) Meeen, hvis du spør FØR du flytter den. Da kan det hende at du får det godkjent. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 I dette tilfellet her, ville jeg ha gjort denne jobben så bra og fin som muig, å så holdt kjeft om det.. Er det bra gjort vil det ikke bli kommentert av teknisk kontroll uansett.. :) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg