***shaddiw*** Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg lurer på om det er noen som har hadt noe med dette merke å gjøre! Har så lyst å bare bygge noe, så hadde tenkt å kjøpe inn 2 slike subber som dette: 10" * 300 watt RMS * Frekvensområde: 28-1000Hz * Impedans: 2 eller 8 ohm * Magnet: 40 Oz * Følsomhet: 91 db/w * Slaglengde 12mm * Fs : 35 Hz * Qts : 0.51 * Qes : 0.55 * Qms : 5.5 * Vas : 25,2 liter * Xmax: 6 mm +/- * Re : 3,6 ohm x 2 * Sd : 0,033 * BL : 8,6 * MMD: 110 Bilde: http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/images/product/SW-series.jpg Så lurer jeg om dette er noe som kan gji fra seg litt trykk til en stakka med ikke SÅ fedt budsjett!? Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hvor mye må du ut med for de da? Og hvilke forsterker skal du bruke til å drive det med? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Nei det er vel 500,- per sub er det vel! Er ikke sikker på forsterker, kan hende jeg skal ha de innomhus! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg