Gå til innhold

Skody kjører vel ikke Volvo?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke overrasket over at det er på Volvodelen av forumet som lager støy igjen. Jeg vet ikke hva det er med dere, men dere er tydelig mange og høylydte. Dere får velge selv om dette er positivt eller negativt.

Som du sier, det er jo mange her inne på Volvo.

Og det er jo rett som det er at noen fra 3-4-7 forumene poster spørsmål i 200 forumet, nettop fordi det er så mye folk her.

Og fortsatt så kan jeg ikke helt se at det er noe problem dersom det blir mye OT postinger i et forum. Klart det blir "rotete" og kan bli vanskelig å ha oversikt. Men hva gjør det egentlig? Er det så viktig?

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slapp av folkens, finn dere en pils og SKÅÅÅL!!

Det er ikke alle som drikker alkohol vet du! :)

Jeg har sluttet med det, da det er en stygg gift. Klart det er morro, og at det smaker "like a million buck's" med en L.I. men det oppveier ikke for hvor ødelagt kroppen min føler seg etter en runde med alkohol.

Og når man i tillegg ikke har dømme kraft når man er på fylla, da var jeg heldigvis så "voksen" at jeg innså alt dette og tok avgjørelsen om at jeg ikke drikker mer.

:D

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet det er stor forskjell på hvordan folk reagerer på alkohol.

Var det ikke positivt for deg, skal du ha respekt for å holde deg unna.

Ang hvor sunt det er, så hverken røyker eller doper jeg, ikke engang kaffe, så litt må man jo skeie ut med;)

Men nå må jeg ta en ringerunde, hadde bare et par halve her, så får nok skaffe litt mer skjønner jeg..

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang hvor sunt det er, så hverken røyker eller doper jeg, ikke engang kaffe, så litt må man jo skeie ut med;)

Det spiller ikke så veldig stor rolle Ståle, siden alkohol er den rusgiften vi kjenner til som har flest og mest alvorlige bivirkninger... ;)

Men nå må jeg ta en ringerunde, hadde bare et par halve her, så får nok skaffe litt mer skjønner jeg..

Jasså, suget melder seg etter et par flasker ja.. Kjenner "problemet". Det har gått med mye penger på det.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ikke så veldig stor rolle Ståle, siden alkohol er den rusgiften vi kjenner til som har flest og mest alvorlige bivirkninger... ;)

Jasså, suget melder seg etter et par flasker ja.. Kjenner "problemet". Det har gått med mye penger på det.

Glenn

Tja, vil ikke kalle det noe problem å ta seg noen halve to ganger i måneden;)

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som drikker alkohol vet du! :)

Jeg har sluttet med det, da det er en stygg gift. Klart det er morro, og at det smaker "like a million buck's" med en L.I. men det oppveier ikke for hvor ødelagt kroppen min føler seg etter en runde med alkohol.

Og når man i tillegg ikke har dømme kraft når man er på fylla, da var jeg heldigvis så "voksen" at jeg innså alt dette og tok avgjørelsen om at jeg ikke drikker mer.

Glenn

Topic kan umulig vere så viktig, ser ut til at det sporer av uansett.:iconsm Men flott at du har fått orden på alkoholproblemene dine:cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BFs Volvo-del er forferdelig, enkelt og greit. Jeg er sjelden inne her, og i slike øyeblikk som nå får jeg bekreftet det.

For det første, i mine øyne er Skody noe av det bedre som har skjedd BilForumet.net. Han er saklig, morsom, og har laget noen av de mest informative sticky-trådene i diverse fora. Så det å kritisere han på grunnlag av at han sletter 4 tråder er bare tull!

Det står svart på hvitt skrevet i reglene:

Tråden skal ha en tydelig overskrift som beskriver innholdet på tråden.

Her kan det være gull verdt å bruke noen ekstra sekunder på å tenke ut en så bra overskrift som mulig slik at dem som kan hjelpe deg med å gi deg svar' date=' finner ditt innlegg fortest mulig.

Tråder med dårlige overskrifter vil bli slettet.

Dette gjelder uansett hvor mange som har svart på tråden, hva innholdet er, og når tråden har blitt startet.

[/quote']

Uansett hvor god tråden er, slettes den dersom det er søplete topic. For å gjøre det enklere med både søking og browsing av forumene.

Jeg fikk en tråd slettet i Golf 3-forumet, jepp, topic var elendig, selv om jeg følte at tråden var veldig god. Hva gjorde jeg? Jeg lagde ikke en stor tråd der det sto "[Navn på mod] slettet tråden min.. Han liker meg ikke, og liker ikke Goolf. HJEEEEELP!!!"

I stedet sendte jeg fyren en PM, forklarte situasjonen, ba om å få tråden tilbake, med endret tittel. 10 minutter etterpå var det én tråd mer igjen, og tittelen var informativ og gjennomtenkt, noe jeg klarte andre gangen, men ikke første gangen.

Syting nytter ikke, snakk med moderator/administrator som har slettet tråden om dette.

Og igjen, Kjøp og Salg skal ikke postes i merke/modell-foraene. Dere har til og med fått en egen tråd, Kjøp&salg skal ikke legges her i merkeforumet !!, i 200-forumet. Gratulerer, spesielt til de som trodde det var en salgstråd. I tillegg har dere fått en egen Påminnelse til dere på Volvoforumet, hvor det er påminnelse om god topic.

Jeg skjønner at disse forumene er større enn mye annet, derfor blir det mye tull. Men derfor er det også viktig at dere overholder reglene, og ikke poster dritt.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Eirik.

Men det er også litt for mange "useriøse" folk på BF, som sagt tidligere.

Jeg kunne nevnt minst 1, men velger å drite i det. De som tar helt usaklige og useriøse ting i trådene til folk burde egentlig skjønne det selv..

Det har en tendens til å spore av "litt" også..

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan vel se det slik også. Men det høres mye bedre ut dersom man sier at jeg har lært meg å lytte til kroppen min! :yak:

Glenn

For å si det litt mer direkte: Når du starter en tråd om hva bil skody kjører i 200 forumet som er ett forum den sikkert ikkje skulle ligget i iutgangspunktet, og du drar den over til ditt alkoholproblem og skader av alkohol må du regne med at tråder blir slettet. Det er synd du ikkje kan sette deg ned å kose deg med en pils eller to, men det er egentlig noe eg driter i og det er ikkje det eg vil lese når eg går inn på ett Volvo 200-forum. Vist du vil skrive om skadevirkninger ol. av alkohol er det sikkert nok av avholds foreninger som har noen forum på internett.

Eg og har irritert meg over tråder som eg har lest som har blitt sletta, men det er en grunn til at de blir sletta.

Eg skriver ikkje dette for å forsvare det skody gjør for eg har selv lurt litt på hva han driver med innimellom, for en tid tilbake drog han blandt annet frem en rekke 3-4år gamle tråder på medieforumet og lurte på hvorfor ikkje linkene virket.....:iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg setter ett spm tegn til er: Hvis tråden er aktiv, men har en dårlig emnetittel, hvorfor ikke skrive en advarsel istedenfor å slette tråden? Så slipper vi å miste tråder med mye aktivitet og seriøst innhold.

Slett heller tråder som sporer helt av, og som er useriøse.

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg setter ett spm tegn til er: Hvis tråden er aktiv, men har en dårlig emnetittel, hvorfor ikke skrive en advarsel istedenfor å slette tråden? Så slipper vi å miste tråder med mye aktivitet og seriøst innhold.

Slett heller tråder som sporer helt av, og som er useriøse.

ELLER: Flytte tråden til Diverse delen av forumet fremfor å slette den. Slik de gjør på de aller fleste andre forum jeg har besøkt opp igjennom årene.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår