Gå til innhold

Skody kjører vel ikke Volvo?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen tro på at Skody kjører Volvo.

Har dere sett hvordan han/hun sletter tråder over en lav sko?

SNAKKER om å ta "jobben" sin seriøst.

Tenk om alle bilmekanikere og bilprodusenter tok jobben sin like seriøst, da hadde det ikke vært mye feil på bilene her i landet.

Og Skody slettet til og med tråder som har ligget her en måned +/-, og som har hatt bra med innlegg.

Tror ikke Skody har noe greie på markedsføring, generering av trafikk og reklame inntekter.

Å slette innlegg som genererer traffikk til et nettsted er vel sjelden lurt. Da fjerner man jo grunnlaget for inntekter til nettstedet.

Du SNAKKER om Opel kjører du! :ex_machin

PS! Denne tråden blir sikker slettet før den blir lest. Det pleier å være sånn når noen får litt "makt" til å kunne råde over andre, og samtidig ikke tåler litt kritikk. Spør du meg, så bør ikke personer med slike "evner" ha slik "makt".

Hilsen Glennk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er skummelt med slike folk i et demokratisk samfunn som Norge skal være. At folk kan "sensurere" og sile ut hva de selv mener er nødvendig/unødvendig helt uten å rådføre seg med "almuen" er litt skummelt.

Ikke det at det er så "farlig" på et forum som Bilforumet, men det er *ganske* så unødvendig å gjøre det.

SPES når det er tråder som det er en del innlegg i, og som da genererer masse treff på bilforumet, som igjen gir muligheter for reklame bannere osv og da er med å finansiere Bilforumet.

Tingen blir etterhvert at folk ikke gidder å skrive så mye, det blir mindre treff, reklame inntektene avtar, Bilforumet må vurdere å ta betalt en avgift for å ha råd til driften, folk blir ENDA mindre interessert i å besøke forumet... osv osv.. Da skjønner man jo hvor det ender opp. Kanskje ikke i år, kanskje ikke neste år.. Men om 4-5 år så finnes det ikke lenger?

Koseli' :D

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glenn. Jeg har faktisk TO Volvoer. :) Nei, jeg har TRE når jeg tenker meg om. :D

Hvis du virkelig HATER Opel kan du trøste deg med at Opelen er arbeidsdritern min. Den trasher jeg hver dag.

Når det gjelder denne tråden skal ihvertfall ikke JEG stenge eller slette den. Ikke burde jeg kommentere den heller, men siden du tar det opp så..

Hva med å gå litt i dere selv før dere lager slike tråder av typen jeg har slettet i dag? Hva godt for 200-forumet gjør vel tråder som handler om fartsbøter? Ta det på off-topic. Nei, ta det på Shell eller Esso.

Jeg driter i om en tråd har en million innlegg om det ikke er matnyttig for det relevante forum.

Og dere driter i deres eget reir når dere starter gode eller dårlige tråder, og bare kaller de for; "morro", "snart konkurs", "ingen her", "utrolig kjipt 1,2,3", "motor", "er dette dritt" og "bilen min". Jeg har ALDRI rørt en tråd som har en skikkelig tittel, selv om det ikke alltid er normalen her.

Og Glenn, når det gjelder reklame og inntekt blir det ikke penger av tråder som denne. Og banneren gir ikke fellesskapet penger før DU klikker på banneret. Les tråden Google annonser og Bilforumet for mer info om hvordan det virker.

Da velger jeg å avslutte her, så talas vi på mandag. God 'elg!

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaming er jo populært på bilforumet, men denne gangen er jeg ikke med å surfe på bølgen!

Med mitt innlegg i denne tråden, er jeg vel den som har vært medlem lengst? Ergo. har jeg opplevd mye på b.f.

Jeg har aldri opplevd at skody har slettet en tråd jeg har startet, såvidt jeg kan huske.

Det er visse retningslinjer på forumet og om man bryter de, så kan man egentlig bare forvente at det blir ryddet opp.

Bilforumet er såpass stort, med såpass mange innlegg, at det blir utrolig mye arbeid for moderatorer å drive å lese hele tråder, o.l., for å se om det er relevant for forumet.

Selv denne tråden - ironisk nok - har jo dårlig tittel og skulle kanskje heller lagt under tilbakemeldinger, istedenfor 200-avd.

Som Skody sier, har jeg aldri sett han slette en tråd med skikkelig topic.

ps. Jeg skjønner det er kjipt å "miste" en tråd, men tenk på topic i ca. 10-30 sek før man skriver tråden, så går alt så mye bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er stort sett enig med skody her... topicene kunne vært myyye bedre... er vel sjelden du skjønner hva tråden omhandler utfra topic.. syns det er irriterende, og måtte gå inn i hver enkelt tråd og sjekke om det står noe fornufti.

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen synes kansje at motor? f.eks er en dårlig topic. men det får heller være, men jeg la da ut en post for det var noe jeg lurte på, så kommer det da en "*******" og sletter den fort topic ikke var god. Dette er jo ren skjær idioti.Skal du ha et forum som alle er fornøyd med bør dere være litt mere behjelpelige . Dette innebærer at dere trenger ikke gjøre annet enn å poste en melding om at eks topic bør endres innen 24t ellers blir tråden slettet. Tror selv de fleste ville kunne akseptere det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår