Nikdev Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hvor er Ryeng'en blitt av btw? Han skreiv vel at han har fått seg jobb, så nå sittern ikke hele dagen på pc`en :thumb Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Han skreiv vel at han har fått seg jobb, så nå sittern ikke hele dagen på pc`en :thumb Kjekt for han :D Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 haha.. sku vært med flere da:P Ja, det skulle det. kokte ihop den på jobben på to min. Lag gjerne flere: http://www.grapheine.com/bombaytv/v2 Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Haha, jævli bra.. Venter spent på reaksjon fra Dr_S :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Ute etter verdens høyeste postcount eller Mr.TransAm? :p Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ute etter verdens høyeste postcount eller Mr.TransAm? :p Heh... er ikke postcount i Annet bilrelatert (tidl. Offtopic) så det trenger du ikke beskymre deg for... :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Han skreiv vel at han har fått seg jobb, så nå sittern ikke hele dagen på pc`en :thumb på tide :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Sitter hjemme med influensa, så jeg laga like godt oppfølgeren til filmen: http://www.grapheine.com/bombaytv/v2/play.php?id=38476 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Sitter hjemme med influensa, så jeg laga like godt oppfølgeren til filmen: http://www.grapheine.com/bombaytv/v2/play.php?id=38476 når kjeme del tre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 når kjeme del tre? Her er del tre, Dr S er Bad guy'en. http://www.grapheine.com/bombaytv/v2/play.php?id=38537 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hihi.. xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Sitter hjemme med influensa, så jeg laga like godt oppfølgeren til filmen: http://www.grapheine.com/bombaytv/v2/play.php?id=38476 Hahahah.. ufattelig bra! :D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ute etter verdens høyeste postcount eller Mr.TransAm? :p Man får ikke postcount i annet bilrelatert eller carspotting. så, nei! ;) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 FLaks *skrive unødvendig svarpost* :p Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hvor er Ryeng'en blitt av btw? Han skreiv vel at han har fått seg jobb, så nå sittern ikke hele dagen på pc`en :thumb Kjekt for han :D på tide :P Jeg er dessverre for alle tilbake igjen; mitt sommervikariat hos Dunlop Hiflex er sørgelig nok kommet til en udramatisk konklusjon. Nå har jeg i det minste litt Dollar in mai påkket' og får kommet meg til Prix etter snus på en ukentlig basis (høye ambisjoner, eller hva?). Mere on-topic, og et forsøk på å si noe til mitt forsvar; (nå for tiden) starter jeg sjelden og aldri dét som alltid ender med en låst tråd. Det er bare dét at jeg får hetetokter og river meg i håret over folk som (med vilje?) poster misinformasjon og holder annet relatért Helvete i diskusjoner hvor undertegnede medvirker. Fulgte du med i denne tråden er dette et perfekt eksempel på den problemstillingen jeg prøver å få frem; jeg argumentérer min sak saklig, ryddig og logisk, men blir møtt av "det verste av det verste" fra den andre leiren. Med ett er fremgangen i tråden det stikk motsatte av idéalet Argument -> Counter Repeat og tråden ender i et flamewarhelvete som regelmessig sporer tilbake til denne tornen i labben; Japan VS. alle andre. Jeg blir bare så ufattelig lei av at jeg alltid må møte denne motviljen mot logikk og fornuft i alle argumentasjoner hvor jeg prøver å fremme mitt syn som best jeg kan. Det er jo tross alt denne typen diskusjoner som ligger til grunne' for et forum; man fremmer sitt syn, de andre fremmer deres og man diskutérer rundt problemstillingene til en konklusjon, enten det er enighet eller "agree to disagree" som oppnås. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg