Gå til innhold

Bytte fra B230F til B230ET i en 245 '87 mod

Ranger emnet


Sweeper

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den toppen med 46-38 er vel hovedsakelig beregnet på sugemotor, lam'en burde fungere. Mulig en t5race kam fra s.a.m hadde vært bedre, evnt om Enem har noe også.

Bensinsystemet holder fint, hvis det er pumper osv du tenker på.

 

Du river ut alt som tilhører motronic på motoren, og flytter over det som satt på F motoren.

Husk bare formotstander og å flytte ledningen til LMM.

 

Håper du husker å bruke svinghjulet fra F motoren?

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ss 242 ja sving hjulet måtte jeg flytte det hade vert aut på den för.

lererne på skolen sier jeg ikke kan bruke det fra f motoren.

skal jeg bruke dysene også fra f motoren. har du noe godt

koblings skjema da. og lererne sa att jeg skule ha et svinghjul

msd to fölere .. jeg blir litt forviret.... ??? er det noe annet

jeg må ta av f motoren da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår