Gå til innhold

Forbanna svindlere

Ranger emnet


KriegHeim

Anbefalte innlegg

Her er ett godt eksempel på svindel på høylys dag.

 

Se denne linken:

 

http://www.norstyle.no/view_product.php?product=CADENCE%20FXW12-2

 

normalpris 2000kr..

også tar du deg en titt på ICE sine sider

 

http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10004&PHPSESSID=f8fc0d17fb29c100c5bd5e2c133a8ecd

 

Fastpris 895,-

 

Fatter ikke at slik er lov. Norstyle må være noe av det mest useriøse noensinne!

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eh.... De er fire kroner dyrere... Hva normalpris er jo helt urelevant, det blir jo som de som selger dekk... Går utifra prisene i listene og gir alikavel 40-50% rabatt på disse...

 

Skjønner ikke det er så mye å skrike ut om... :lol:

 

Nei, det er ikke sikkert du skjønner så mye, eller hva? :lol:

 

Jeg blir irritert og forbannet, når de lokker med over 50% rabatt, som ikke finnes. Her påstår de at elementet koster 2000 kr til vanlig, når det egentlig koster 895 til vanlig. Som earthquake over sier, det er strengt forbudt!

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke sikkert du skjønner så mye, eller hva? :lol:

 

Jeg blir irritert og forbannet, når de lokker med over 50% rabatt, som ikke finnes. Her påstår de at elementet koster 2000 kr til vanlig, når det egentlig koster 895 til vanlig. Som earthquake over sier, det er strengt forbudt!

 

Nå fremgår det jo ikke akkurat av posten din at Iceaudio er importør da... :eatme:

 

DA er jeg enig i at det er tvilsom markedsføring, men derfra til å kalle de for FORBANNA SVINDLERE synes jeg er drøy... Finnes verre svindler enn der og...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fremgår det jo ikke akkurat av posten din at Iceaudio er importør da... :eatme:

 

DA er jeg enig i at det er tvilsom markedsføring, men derfra til å kalle de for FORBANNA SVINDLERE synes jeg er drøy... Finnes verre svindler enn der og...

 

Da er vi enige. Jeg kan si meg enig at det finnes både værre og mildere svindlere, men svindel er det vel, uansett? :)

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er i aller høyeste grad svindel og som tidligere nevnt faktisk ulovlig.

 

se for dere følgende scenario:

Pål på 18år har netopp kjøpt seg sin første bil og er på utkikk etter basser,Pål har ingen kunnskap om bilstereo og er ute av stand til å skille merker og tyde spesifikasjoner med andre ord en newbie.

Pål surfer på nettet og kommer over nettsiden til Norstyle der han finner basser som har veilpris på 2000kr til den nette sum av 899kr...snakker om megatilbud tenker han...er jo over 50% under listeprisen,her er det bare å slå til mens tibudet varer...

Lykkelig og uvitende om hvilken utspekulert og slu selger han har vært utsatt for bestiller han bassene og betaler for dem.

 

en uke eller to etter at han har mottatt varene og monter dem finner han tilfeldigvis nettsiden til IceAudio og ser da at veilpris er faktisk 5kr under den fantastiske tilbudsprisen han fant hos Norstyle....ER IKKE DET SVINDEL VET FAEN IKKE JEG...

 

tråden er kopiert og vidresendt til Ice...slik at de kan stoppe denne markedsføringen før noen faktisk biter på og kjøper denne varen i god tro om at de har gjort en megahandel..

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loven for før og etter pris er som følger;

 

Et firma kan ha en hvilken som helst før pris, men de må da dokumentere at de har solgt varen med denne før prisen i 3 mnd. Det vil si at når konkuransetilsynet banker på døren til Norstyle legge fram dokumentasjon på at denne varen er solgt med før prisen i 3 mnd. Det vil jeg tro de ikke klare å da henger de der...

Ingen over, all under

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Loven for før og etter pris er som følger;

 

Et firma kan ha en hvilken som helst før pris' date=' men de må da dokumentere at de har solgt varen med denne før prisen i 3 mnd. Det vil si at når konkuransetilsynet banker på døren til Norstyle legge fram dokumentasjon på at denne varen er solgt med før prisen i 3 mnd. Det vil jeg tro de ikke klare å da henger de der...[/quote']

 

Og dette er lov selv om importør har satt en veiledende pris? Trenger de å ha solgt en eneste vare eller må de kun ha den prisen i 3mnd?

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår