ha|||on Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 sorry, skal aldri selge noe billig igjen, nå dobler vi prisene dere :) så tjener vi enda mere penger.. Virker ikke som du helt skjønner opplegget her, først så klager dere når forhandlere er for dyre, og så klager dere faen meg når de er for billige også, jaja, da kan dere vel egentlig takke dere sjøl for at bilstereo er så "dyrt" i Norge. Og at man da av samme grunn blir utsatt for "svindel" som dere først kaller det, og så i samme tråd litt lenger ned sier at det er helt greit. Ice Audio er vel såvidt jeg skønner importør av dette merket som diskuteres, de har satt en veil pris på denne til rett under 1000 lappen, så står det at ett annet firma selger denne til 2000kr, men har satt ned prisen til rett under 1000 lappen.. Dette klager dere på... BRS selger en sub til 3990,- Autohifi som er importør av denne subben anbefaler at forhandlere skal selge denne for 1990,- Dette sier dere er helt greit. (nå skal det sies at BRS endelig har satt ned prisen til 1990,- men det har jo tatt noen år..) Zetec; Les postene mine en gang til. Jeg klager ikke over at forhandlere er for dyre, og jeg synes ikke det er greit at et selskap bryter norsk lov ved å benytte seg av fiktive førpriser. Det jeg synes er helt greit, er at BRS selger et produkt til 2 x "anbefalt pris" så lenge det er et marked for det. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Dette er jo som gamle Infinity SM-155, som "veiledende" skal ha kostet 9990,-, men som jeg aldri tror jeg så for mer enn 3495,- noe sted. De aller fleste hadde dog "Før 9990,- NÅ 3450,-!!!!" som salgstekst...:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Dette er jo som gamle Infinity SM-155, som "veiledende" skal ha kostet 9990,-, men som jeg aldri tror jeg så for mer enn 3495,- noe sted. De aller fleste hadde dog "Før 9990,- NÅ 3450,-!!!!" som salgstekst...:shake Det var billig, heller de enn cv vs-15... (men al-1000 derimot, pc høyttalerne mine...kjærlighet..lol) Norske forbrukere må vel kanskje bli litt mer bevisste på priser, jeg regner med at "markedsføring" i form av løgn med tall blir mer godtatt etterhvert som tiden går, hvis det ikke blir slått hardt ned på det ofte. Men jeg tror vi er spart for det verste av denne "markedsføringen" i Norge, i motsetning til en del andre land som ikke har like strenge regler for å bevare forbukernes interesser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg