Gå til innhold

gammel tråd fra starten av 240'en min, nå blir det oppussing.. siste side:)

Ranger emnet

totte88

Anbefalte innlegg

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oki.. var det jeg mente.. må se litt videre om jeg ikke kan få cooleren jeg har til å passe..

ellers hadde jeg håpet at clutchen min sku koomme i dag, men den gang ei.. satser på at den kommer i morgen da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo.. Hadde jo vært best det.. :) Men du er vel av den typen at du bruker det du har, å evt bytter når du får nytt? :p

Er det forresten kun coolern du mangler for å få den på veien/kjørbar/startbar?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

oi, hadde glemt helt av tråden min.. kom på dn NÅH..

hehe..

UPDATES; dere sku ha fått bilder men telefon bildene lå på ble ødelagt.. ska få sjekket om de ligger påminnebrikken men må jøre det oss en kompis..

uansett.. har fått i motor å ALT er skrudd på.. grikasse er oppe, mellomaksling er skrudd på.. eksosen er montert.. jeg skal starte opp.. da står registere feil.. WTF? hvorfor.. ikke godt å si.. jeg stilte det rett inn når jeg stilte det.. jeg stiller det rett å alt slik.. å jeg får start.. perfekt.. dn står å går en stund.. heelt fin gange på dn.. drar den opp til 3000 omdreininger.. fin gange.. djuup fin lyd.. litt turbosus! fantastisk.. var en feil.. en del lys lyser i dasjbore.. husker ikke helt hvordan akkurat nå.. jeg tar av stikket til tomgangsventilen.. ikke spør hvorfor.. trodde kanskje det var ett annet som sku på.. og glømmer å sette det på igjen.. lar bilen stå å gå..

ska så sette meg inn å rygge litt att, da begynner denn å kuke.. når jeg gir gass så harker dn å styrer.. vet ikke va som er feil.. så stopper jeg den.. og får ikkje start etter det.. HVA ER FEIL? ska se på registere 3 juledag om hva er rett.. kan strammer till register kuke???

noooen ide'er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte du på kontakten til tomgangsventilen igjen?

Sjekket at alt av følere å shitt er tilkoblet...?

Kan jo være at reg.reima har hoppa over noen hakk, men hørtes egentlig lite sannsynlig ut..

De lysene i dashen kan komme av feilkobling på dynamoen.. hadde det på min. Lyste i brake failure å alle de der lysa..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var de lysa jah... hmm.. kan sikkert være feilkopling på dynamoen da.. høres slik ut!.. satte på kontakten til tomgangsventilen jah!...

syntes også det hørtes lite sannsynelig ut det med reg reima.. men jegh måtte jo stille inn registere på nytt.. så har jo skjedd en gang!.. vurderer å ta av å sjekke på nytt! og da ta strammern fra dn gamle F motorn!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider