Gå til innhold

gammel tråd fra starten av 240'en min, nå blir det oppussing.. siste side:)

Ranger emnet

totte88

Anbefalte innlegg

det stemmer det med gullboksen, har hørt d før:P men når vi er inne på tenning: FK motorn stiller tenning selv? hvordan blir dette når man kan justere tenning når jeg har byttet om til F fordeler? skal vel ikke ha noe å si?

tenker å bestille temp føler i morgen..

i dag er chip å wastegate bestilt:) hvorfor jeg bytter wastegate FSL: jo fordi da klarer jeg å holde ett stabilt trykk på 1 kg.. mye bedre enn med bleed ventil! skal ikke justere så mye fram å tilbake uansett:D stille det på 1.2 kilo å la det stå til sommeren da jeg skal trimme trimme:)

angående dump er jeg usikker.. skal prøve turbo xs dump oss en kollega.. bare å se om det fungerer:) så får jeg ta d så det kommer.. har prøvd bilen uten luftfilter å er rimelig fet lyd selv med lite trykk.. MORRO:P

luftfilter må jeg ha.. hvor stor er de du skaffer?

alle må gjerne komme med tips å innspill:) tar i mot alt med stor takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det stemmer det med gullboksen, har hørt d før:P men når vi er inne på tenning: FK motorn stiller tenning selv? hvordan blir dette når man kan justere tenning når jeg har byttet om til F fordeler? skal vel ikke ha noe å si?

tenker å bestille temp føler i morgen..

i dag er chip å wastegate bestilt:) hvorfor jeg bytter wastegate FSL: jo fordi da klarer jeg å holde ett stabilt trykk på 1 kg.. mye bedre enn med bleed ventil! skal ikke justere så mye fram å tilbake uansett:D stille det på 1.2 kilo å la det stå til sommeren da jeg skal trimme trimme:)

angående dump er jeg usikker.. skal prøve turbo xs dump oss en kollega.. bare å se om det fungerer:) så får jeg ta d så det kommer.. har prøvd bilen uten luftfilter å er rimelig fet lyd selv med lite trykk.. MORRO:P

luftfilter må jeg ha.. hvor stor er de du skaffer?

alle må gjerne komme med tips å innspill:) tar i mot alt med stor takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tempfølern ble bestilt i går... for den i morgen:) håper det er den..

chip er som sagt på vei nå.. satser på at den er her på mandag.. venter bare på wg da.. men han måtte få laget en så tar litt tid:S

ellers så har jeg melt bilen (med meg som fører da:D:P) til å delta på sommertreff.. da har jeg forhåpentligvis større 300hk + oppsett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider