Gå til innhold

gammel tråd fra starten av 240'en min, nå blir det oppussing.. siste side:)

Ranger emnet

totte88

Anbefalte innlegg

Hei...

Ikke så verst Film:)

Er det JT3" på Filmen og Filter?

Ble jo fin lyd når den "dumpa" :D

Har du gjort noe mer nå angående motoren?

Ellers et fint prosjekt...

Jeg skal forresten sette i b230FT i min:=)

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk takk:) kommer bedre film i løpe av kort tid.. har skilter på den nå så:)

det som er jort der er jt annlegg og kjørte uten filter.. bare med en fille foran lmm!

har røkket av slangen til resirken, men blir sirka samme lyd med den på og så!

det som skal jøres fra til sommeren er chip.. har den liggende.. og en annen WG og 1.2 bars ladetrykk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Ikke så verst Film:)

Er det JT3" på Filmen og Filter?

Ble jo fin lyd når den "dumpa" :D

Har du gjort noe mer nå angående motoren?

Ellers et fint prosjekt...

Jeg skal forresten sette i b230FT i min:=)

Mvh

Gunnar

Bodø

ft maskin er fint det.. ska du jøre noe med den elelr? chip? annen WG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen... :)

Veit ikke om jeg må skifte Wastegate for å lade mere enn 1bar?

Er vell ikke samme som på FK så!?

Blir Chip, JT 3", Filter Og antageligvis større turbo:)

Satser på 220-230hk med det første :)

Ellers er det bare å se på tråden min:)

Mvh

Gunnar

Bodø

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki oki.. du klarer å lade rundt 1 kilo med orginal wg på ft, men blir rimelig ustabilt.. trenger ikke bytte turbo med det første førr å få 230 hk.. .. holder med chip å ladetrykk:) ska ta å lese igjennom tråden din senere.. er på vei ut å skru på naila sin 240 turbo hær fra forumet så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går bære fint me brakka de;) nu gjenstår hjulageran bak.. ska ringe å høre om æ treng å presse dm av elelr om æ kan bruke no anna.. hadde vært litt tongvint om dm må presses av førr da mæ æ ta me mæ alt på jobb..

men får se.. men e nu nån kvella igjen så e dn ferdi:) vess æ ikkje finn mer feil:P blir å låne biln din t å se på korsn d e jort me eksosn.. må sveise min om som sagt:S

har gådd litt trægt grunna SKIKKELI driiitvær..blir fan mæ lei mæ.. må måkke 3 gang om dagen:S

sende kontonommere på sms, håpe på å ta tannstanga på onsdag:) hadde vært greit! vess ikkje blir det førhåpentlivis i løpe av hælga! sende osså ka slags dela æ har lagt ut førr å pris:) som sagt bremsevæska å d slæpp du å betale førr:) vannpumpa gjenstår åsså men e fort jort:) må bare manne mæ opp i dritvære!

tenkte å låne dn turbotryksmålern som du har ligganes som høre t steve? kan høre me han om æ får låne dn.. måstille inn ladetrykke mett nu når æ får wastegaten.. dn e som sagt på vei:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når min bil e klar t kjøring så kan æ d.. må jøre nån småting, åsså teste dn! men får se.. får nu ordna d..

må se over regningen kor mye du skylde mæ! sende dæ sms i morra.. natt nu.. over å ut!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer vel alltids noe..:P

funnet ut at va dn feilkoden var.. var feil på bankesensor.. har ikke byttet den enda.. ska først ned me kassen å sjekke åsså bytte svinghjulslageret! ULYD:S

bilen er i bruk nå men går ikke ALTFOR fint :P

ellers så ser jeg at JT'annlegget må sveises om fort som fy:P tar i maange plasser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Den er på veien altså? :P Har ikke sett den jeg.. Eller var det vi som dro forbi deg i går? Grønn vectra.. 2.5v6.. :P Hvis det ikke var deg, var det vel en uheldig gamling..

Når skal du få byttet bankesensoren da? Svinghjulslager lager FIIIN lyd når det er på det værste... Tru meg.. Har erfart.. :P

Er det JT-anlegget ditt så lavt da? Trodde ikke det skulle være så lavt jeg...

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider