Gå til innhold

gammel tråd fra starten av 240'en min, nå blir det oppussing.. siste side:)

Ranger emnet

totte88

Anbefalte innlegg

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

marine veiv finner du i aq251 fra volvo penta finn en fra etter 89... pga sterker veiv og trust lager. Vær obs på tæring i eksos port på syl 4

hvor kan jeg få tak i disse å hva er sirkapris på disse? nnoen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smelling i forstillinga er nesten garantert dempertårn lagret..

Er smellinga der når du kjører rett fram å bremser, eller når du svinger?

hmm er i alle småe humper å dumper... hmm...tro om det kan være det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder en knapp på de lagrene der.. De er gåene på min bil, å den lager smellelyder i alt av humper å svinger samt under nedbremsing etc. Er ingen foringer eller endeledd/kuler som er gåene hos meg, da jeg kjøpte poly foringer og alt annet nytt i forstilling for ikke lenge siden i håp om at lyden skulle forsvinne.. Noe den ikke gjorde.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suverent totte=)...e ny bynt med min å,måtte rydde å kaste masse gammel drit som sto i verkstede da æ overtok det,har orga mæ 262cr kasse å nu,så ska nu få tak i alt æ treng te den,åsså ska æ frisere toppen litt,thorsen diff e bestillt=)...åsså må æ nok kjøpe nåkka bedre bremseskive/klossa samt nye dempera,bli vel bilstein=)...åsså ska æ å han turbokarlsen frisere litt på utseende åsså,litt freshare lakk=)...du når du ska lage den 3" lmm så hyl ut så kan vi lage en te mæ å i samme slengen:p

If assholes could fly this place would be and airport!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir vel bra:)

jeg må ha 3.5 eller 4 lmm:D

har skrudd til den mutteren oppe på fjærbeine! men lurer på om det er en mulighet førr at det fulgte med en shims eller no sånt med konidemperne??? er jo ett år siden de ble montert så:S

noen som vet en nettsia man kan lete etter mariner veiv på`?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider