Gå til innhold

gammel tråd fra starten av 240'en min, nå blir det oppussing.. siste side:)

Ranger emnet


totte88

Anbefalte innlegg

  • Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

betalte 15 vikinger ferdig sent til norge.. er vel 13 norske!..

 

i min bil er det lite tilpassing.. bare lodde inn 2 formotstander og bygge om fordeler.. litt mer i din grunnet ledningsnett!.. har du lite cash nå hadde jeg ventet til sommeren egentli..spart opp.. få resten av bilen ferdig..

 

begynner som sagt til uken å ta ut dn gamle!:) det blir bra! har du msn eller? kan ta litt volvo prat over dær hvis noen av oss lurer på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betalte 15 vikinger ferdig sent til norge.. er vel 13 norske!..

 

i min bil er det lite tilpassing.. bare lodde inn 2 formotstander og bygge om fordeler.. litt mer i din grunnet ledningsnett!.. har du lite cash nå hadde jeg ventet til sommeren egentli..spart opp.. få resten av bilen ferdig..

 

begynner som sagt til uken å ta ut dn gamle!:) det blir bra! har du msn eller? kan ta litt volvo prat over dær hvis noen av oss lurer på noe!

 

13k? Mye har den gått? Trenger den overhaling ellernoe? Hørtes mystisk lite ut.. :P

 

2 formotstander bare? Hmmm.. ja, stemmer vel det siden du har mye nyere bil enn jeg har.. Jeg har jo så gammelt ledningsnett at jeg ikke kan telle muggflekkene på det.. :P Men har som sagt vurdert en FK eller gasserturbo... Spørs hva jeg får billigst.. :b

 

Msn har jeg ja, men husker ikke passord ellerno til den, så.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Fin bil du har fått deg der :) prosjektet du er i gang med er også goodie, artigt å lese.

 

skal du gjøre noe med bulken i fronten ? hadde kanskje vert greit å fikse den før du begynner å lakkere noe.

 

Ellers bra :)

 

 

takker takker.. skal få tatt bilde av det som er gjort i det siste på torsdag!:)

 

skal så klart fikse alle bulker og slikt for det bli lakkering.. skal lakkere høyre forskjerm når jeg har fådd alt det andre klart.. da må litt sparkel til jah:) bare følg med videre for updates!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan koblet du opp det nye instrument panelet ?

jeg tenkte jeg skulle gjøre det samme som deg, har et nytt et liggende med turteller på. må jeg gjøre om noen kabler for å få det nye til å fungere eller kan jeg koble det rett inn ? hva gjør jeg med turtelleren, er det ferdig lagt opp kontakter til den i bilen eller må jeg legge opp en ny ledning til turteller of i såfall hvor og hvordan skal jeg koble den opp, tenkte da på pinner bak på instrument panelet osv.

 

hadde vært fint med et svar, har ikke lyst til å brenne av noe liksom.

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke koplett opp de småe på siden.. men dn store turtelleren var ENKEL å kople opp.. var bare å putte dn røde å hvite ledningen på stikk nr 31 eller hva det heter! var en av stikkene.. hvis du putter på feilt stikk så går bare sikringen.. kan finne ut i løpe av få dager akkurat hvor jeg putta dn på hvis ingen andre svarer:)

 

volvomaster.. ja ble fornøyd.. skal få opp bilder av etter senking.. camera gikk i stykker når mudern lånte det så må skaffe nytt:S..

 

ellers angående de hvite blinkersene så ble det bra.. eneste jeg er litt misfårnøyd med er at noen har vært å stjælt dm.. kun de helt foran.. dæven hvis jeg finner ut hvem det er.. da blir det liv..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke koplett opp de småe på siden.. men dn store turtelleren var ENKEL å kople opp.. var bare å putte dn røde å hvite ledningen på stikk nr 31 eller hva det heter! var en av stikkene.. hvis du putter på feilt stikk så går bare sikringen.. kan finne ut i løpe av få dager akkurat hvor jeg putta dn på hvis ingen andre svarer:)

 

volvomaster.. ja ble fornøyd.. skal få opp bilder av etter senking.. camera gikk i stykker når mudern lånte det så må skaffe nytt:S..

 

ellers angående de hvite blinkersene så ble det bra.. eneste jeg er litt misfårnøyd med er at noen har vært å stjælt dm.. kun de helt foran.. dæven hvis jeg finner ut hvem det er.. da blir det liv..:D

 

toppen av frekk het

Volvo 142 dl Prosjekt

Volvo 240 Glt Bruksbilen

Volvo 245 Turboo!

Opel Ascona b N/A tunded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår