KloA Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 trenger å skifte min (det er veivaksling det heter ja ? ja, vi sier det), og har et parl standard 1.8 90hk-motorer liggende.. kan den tas fra en av disse ? samtidig : forslag til kjappe mods å gjøre når jeg først har motoren ute ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hvorfor må du bytte veiven? Om veiven har tatt kvelden så har vel en av stakene dine blitt knafset litt på også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 den har ikke tatt kvelden da, men hadde en uhyggelig bankelyd for en stund siden, så skiftet rådelagrene, to av dem var rimelig nedslitte.. kjørte bilen i 3 dager, så kom det bankelyd igjen.. yay! så min far , som er "pensjonert" vw-mekaniker mener det må være veiva som er gåen, men han aner jo såklart ikke hvilke som passer rett over.. tror stakene er ok, men siden bilen uansett er avskiltet for vinteren bør jeg kanskje liksågodt bytte dem i noe bedre ? =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Er ikke vare veiven din som er slipt da og at du har satt på org lager? om det er overdim skal det stå på lageret eller du kan måle akselen. Uansett kan du bare sende den til sliping og montere den igjen med overdim. lager... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 G60 deler veiv med KR og PL 16v Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg