Gå til innhold

Gatebiltreff Egersund Sept.06

Ranger emnet

Finni84

Anbefalte innlegg

Legger ved noen bilder fra gatebiltreffet fra Tengs,Egersund. Litt skuffet over at "egget" kom...men var alikevel fornøyd med treffet...

tengsegersund.jpg

Div. Golfer:

DSCF1038.jpg

DSCF1040.jpg

DSCF1126.jpg

DSCF1044.jpg

Fin femmer...

GolfIV3.jpg

golfIV.jpg

GolfIV2.jpg

DSCF1059.jpg

DSCF1057.jpg

DSCF1070.jpg

DSCF1071.jpg

DSCF1142.jpg

DSCF1099.jpg

DSCF1122.jpg

DSCF1120.jpg

DSCF1102.jpg

DSCF1101.jpg

Bobler:

DSCF1085.jpg

DSCF1087.jpg

DSCF1140.jpg

Norges "STØRSTE" bil...granadaen med 2000hester..

DSCF1060.jpg

DSCF1137.jpg

DSCF1134.jpg

DSCF1132.jpg

Passaten kåret til treffest 2. kuleste bil......døm selv ;)

DSCF1064.jpg

DSCF1063.jpg

DSCF1086.jpg

DSCF1115.jpg

DSCF1112.jpg

DSCF1067.jpg

DSCF1116.jpg

Nissan SKYLINE

DSCF1050.jpg

DSCF1076.jpg

DSCF1079.jpg

Ford GT

DSCF1082.jpg

DSCF1080.jpg

DSCF1108.jpg

+++en hel del andre biler :)

DSCF1097.jpg

DSCF1045.jpg

DSCF1048.jpg

DSCF1088.jpg

DSCF1056.jpg

DSCF1054.jpg

DSCF1129.jpg

DSCF1053.jpg

DSCF1041.jpg

Til slutt legger jeg ved et bilde tatt av brunerune av vinneren av den kuleste bilen på treffet...ikke helt enig i den avgjørelsen...

Fordvinner.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved noen bilder fra gatebiltreffet fra Tengs,Egersund. Litt skuffet over at "egget" kom...men var alikevel fornøyd med treffet...

Passaten kåret til treffest 2. kuleste bil......døm selv ;)

DSCF1064.jpg

DSCF1063.jpg

DSCF1086.jpg

DSCF1115.jpg

DSCF1112.jpg

DSCF1067.jpg

DSCF1116.jpg

Kjempe bil, men noen som har studert lakken på denne? Skal det være skjolder slik som det er på denne? altså lyse/mørke felt og ikke en gjevn farge? Vet det er 3 sjikts men holder selv på å lakke min bil i 3 sjikts lakk og dem som lakker sliter med å få vekk slike skjlder på min.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bil, men noen som har studert lakken på denne? Skal det være skjolder slik som det er på denne? altså lyse/mørke felt og ikke en gjevn farge? Vet det er 3 sjikts men holder selv på å lakke min bil i 3 sjikts lakk og dem som lakker sliter med å få vekk slike skjlder på min.

likte ikke helt den blåfargen på de frontlysene, passa ikke inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være sånn ja.. Virker som det er en slags marmor effekt i lakken..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder;) Ang. topicen.. du mener at du er skuffa over at egget "IKKE" kom? :)

Forresten, dere stakk jo bare fra essoen i sandnes, 2 min etter vi kom Finni84.. Vi hadde vår egen get together på vei ut heller, måtte vente på oldskool gutta..

bilt90.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder;) Ang. topicen.. du mener at du er skuffa over at egget "IKKE" kom? :)

Forresten, dere stakk jo bare fra essoen i sandnes, 2 min etter vi kom Finni84.. Vi hadde vår egen get together på vei ut heller, måtte vente på oldskool gutta..

bilt90.jpg

Hei, din golf den der eller?så litt på an på treffet..kule mange av 1'erene...burde bare ha hatt av takgrinna.....

Så faktisk ikke dere kom til esson på fredagen jeg...Skulle egentlig ha vært der 4 jeg, men pga den ulykka (bil kjørte inn i lyktestolpe) i sandnes og mye kø ble vi litt forsinket, så jeg trodde de fleste allerede hadde reist. La ikke merke til at du var der i den tiden altså. Sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, din golf den der eller?så litt på an på treffet..kule mange av 1'erene...burde bare ha hatt av takgrinna.....

Så faktisk ikke dere kom til esson på fredagen jeg...Skulle egentlig ha vært der 4 jeg, men pga den ulykka (bil kjørte inn i lyktestolpe) i sandnes og mye kø ble vi litt forsinket, så jeg trodde de fleste allerede hadde reist. La ikke merke til at du var der i den tiden altså. Sorry :)

Nei jeg har audien min jeg.. heh. Audien er bak poloen, på siden av den hvite jettaen.. Stod lenge i kø jeg og inn til sandnes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider