Tom(jetta)1992 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Jeg har en 92mod golf 3 1.8gl som har gått 138.000. Men bilen driver å nøkker litt ved belastning liksom.Noe sier meg at det er en filleting bare men skjønner ikke helt hva det kan være. Når man gir på så kjenner man at bilen ikke går for fult.den nøkker litt så kommer den så dabber den litt plutselig så kommer den. tror dere feilen kommer opp vis man feilsøker den eller hva tror dere generelt det kan være.noen som har vært borti dette før kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Slo opp i auto data under feilsøking under: "dårlig ytelse" Vet ikke om dette kan hjelpe deg jeg? Rekkefølge på komponenttest: - Elektriske forbindelser - motor/batteri - Drivstoffpumpe/drivstoffpumperele - Gasspjeld/fastklemt/forbindelse - Luftintakksystem/vakuumsystem - Lekkasje - Inntaksmanifoldvarmer - hvis montert - Motortemperaturføler - Gasspjeldstillingsføler - Innsprøytingsventil(er) - Drivstofftrykk/holdetrykk - Eksossystem - før oksygenføler lekkasje - Motorstyringsmodul - Katalysator Under fusking ligger dette: - Elektriske forbindelser - motor/batteri - Drivstoffpumpe/drivstoffpumperele - Luftintakksystem/vakuumsystem - Lekkasje - Motortemperaturføler - Innsugingslufttemperaturføler - Gasspjeldstillingsføler - Innsprøytingsvetil(er) - Drivstofftrykk/holdetrykk - Motorstyringsmodul Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Nøkker den hele tida? min sleit i regnvært på kald motor, bytta da tennplugger, fordelerlokk og rotor så var allt fint igjen (: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Nøkker den hele tida? min sleit i regnvært på kald motor, bytta da tennplugger, fordelerlokk og rotor så var allt fint igjen (: Alt det er relativt nytt men får bare levere den på møller å få feilsøkt den så se om det dukker opp no der før jeg begynner å bytte noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg