Volvo_Lars!! Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 hei. Jeg hadde bilen min på versted denne uken. Når jeg fikk den tilbake så fungerte ikke den orginale turbotrykkmåleren (ft motor). Mekanikeren sier at han ikke har vært borti noe med den, men det må han nesten ha vært. Den står sån den står når tenningen er av hele tiden. når jeg starter motoren så skjer det ingen ting, null reaksjon. Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg får fikset det? Aner ikke hvilken slange som går til den og hvor den går. Siter Volvo 940 Turbo Volvo 244 Volvo 245 Volvo 245 BMW 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 prøv å sjekk slangen som går inn på den, kan fort hende den har falt av mens de på verkstedet har drevet bilen.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Lars!! Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 jeg fulgte trykkslangen fra instrumentpanelet og ut i motoren.. og hva fikk jeg se!! jo den slangen var koblet av og i stedenfor satt det en liten slangestump (helt ny) på kobbernippelen der den gamle har vært.. SÆRLIG AT HAN MEKANIKEREN IKKE HAR VÆRT BORTI DEN!! han har jo løstnet slangen å satt en liten stump pånippelen... men men.. nå er det fikset igjen.. synes det bare var veldig rart at han har gjort det!...:shake Siter Volvo 940 Turbo Volvo 244 Volvo 245 Volvo 245 BMW 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 En tett slangestump han hadde satt på? Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Lars!! Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 En tett slangestump han hadde satt på? nei. den var ikke tett. Siter Volvo 940 Turbo Volvo 244 Volvo 245 Volvo 245 BMW 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hah, hva er det for et suppehue a??? Skulle tatt bilde vett...hihi, også driti'n litt ut :fatality: (Tror jeg har en ond form for humor...hehe) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Lars!! Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hah, hva er det for et suppehue a??? Skulle tatt bilde vett...hihi, også driti'n litt ut :fatality: (Tror jeg har en ond form for humor...hehe) Han driver faktisk å mekker på wrc biler til daglig, så hvordan han her greid det vet ikke jeg. Kanskje det er en annen som har hjolpet til som har gjort det. (hadde billen inne for å få justert turbotrykket ordentelig og avgassmåling for så o justere riktig forhold mellon bensin og luft) nulrig de satt på en midlertidig trykkmåler der og da og bare kuttet slangen for så å ikke sette den orginale slangen tilbake. Har tatt bilde av det og har ringt å sakt det til han... han ble litt paff da jeg sa det hehe. han kunne ikke forstå hvordan han hadde greid det. Siter Volvo 940 Turbo Volvo 244 Volvo 245 Volvo 245 BMW 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.