Gå til innhold

orginal turbotrykkmåler

Ranger emnet


Volvo_Lars!!

Anbefalte innlegg

hei.

 

Jeg hadde bilen min på versted denne uken. Når jeg fikk den tilbake så fungerte ikke den orginale turbotrykkmåleren (ft motor). Mekanikeren sier at han ikke har vært borti noe med den, men det må han nesten ha vært.

Den står sån den står når tenningen er av hele tiden. når jeg starter motoren så skjer det ingen ting, null reaksjon.

 

Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg får fikset det? Aner ikke hvilken slange som går til den og hvor den går.

Volvo 940 Turbo

Volvo 244

Volvo 245

Volvo 245

BMW 318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fulgte trykkslangen fra instrumentpanelet og ut i motoren.. og hva fikk jeg se!! jo den slangen var koblet av og i stedenfor satt det en liten slangestump (helt ny) på kobbernippelen der den gamle har vært.. SÆRLIG AT HAN MEKANIKEREN IKKE HAR VÆRT BORTI DEN!! han har jo løstnet slangen å satt en liten stump pånippelen... men men.. nå er det fikset igjen..

synes det bare var veldig rart at han har gjort det!...:shake

Volvo 940 Turbo

Volvo 244

Volvo 245

Volvo 245

BMW 318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, hva er det for et suppehue a???

 

Skulle tatt bilde vett...hihi, også driti'n litt ut :fatality: (Tror jeg har en ond form for humor...hehe)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, hva er det for et suppehue a???

 

Skulle tatt bilde vett...hihi, også driti'n litt ut :fatality: (Tror jeg har en ond form for humor...hehe)

Han driver faktisk å mekker på wrc biler til daglig, så hvordan han her greid det vet ikke jeg. Kanskje det er en annen som har hjolpet til som har gjort det. (hadde billen inne for å få justert turbotrykket ordentelig og avgassmåling for så o justere riktig forhold mellon bensin og luft) nulrig de satt på en midlertidig trykkmåler der og da og bare kuttet slangen for så å ikke sette den orginale slangen tilbake.

Har tatt bilde av det og har ringt å sakt det til han... han ble litt paff da jeg sa det hehe. han kunne ikke forstå hvordan han hadde greid det.

Volvo 940 Turbo

Volvo 244

Volvo 245

Volvo 245

BMW 318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår