Gå til innhold

940 på AutoDB

Ranger emnet


Fjellvang

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja prisen er nok diskutabel.. Er vell gjerne ett forsøk på og få igjenn litt penger etter alt han har lagt ut. Men den kan jo og være kjempestrøken, og det er jo en '95 model...

 

Men likevell, min far kjøpte 940 sedan '95 som var lav km stand på og så og si strøken og feilfri til 60.000,- :)

 

EDIT: Leste annonsa dårlig jeg, er T5R motor i den. det drar nok opp prisen en del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

front fangeren er jo ikke helt etter boka da... ikke etter den polske boka engang.. hehe... :) mangler panser.. interiør... lister... bakluke... osv...

var ikke jeg som hadde betalt d der...

 

Bilen er MEGET strøken den. Ny lakka, T5R motor, Fabrikks ny M90H kasse. alt er godkjent volvo å BT bare det drar opp prisen en del.

 

vil nok ikke si prisen er stiv jeg. bilen er værdt d:)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alt er gjort skikkelig på bilen er det ikke noe å si på prisen. Men den mangler endel V90 detaljer utvendig å fronten ser litt unøyaktig montert ut. Vært moro med et par bilder av motorrommet.

 

det er den "enkle løsningen" for å få ny typen 960 front (om jeg kan si d) ikke langt panser og skjermer... så vil vel ikke si fronten er unøyaktig montert....

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får jo en meget strøken 960 til 140 tusen da... å koster ikke så mye å sette i en t5 motor... litt koster d jo... men ikke akurat 50 tusen da...

 

fort 30 tusen komplett det....

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisn!

 

Fant denne på autodb.no http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1235552

 

Den så jo veldig flott ut, men synes at prisen var litt mistenkelig..

 

Noen her som har litt info om denne?

 

hvorfor mistenkelig?

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er den "enkle løsningen" for å få ny typen 960 front (om jeg kan si d) ikke langt panser og skjermer... så vil vel ikke si fronten er unøyaktig montert....

Var ikke pansret jeg tenkte på, men syns det ser ut som pasninger rundt grill, lykter, fanger osv ikke så helt bra ut på bildene. Samtidig som fanger så ut til å ha dårlig passform. Kan bare være bildet som lyver, men ser sånn ut for meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår