kohler Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 styggeste kjerra æ har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Det eneste som var kult på den bilen er felgene. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 motivlakkeringa så jo helt jævli ut.. så nesten ut som om de var lakkert med sprayboks.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Smak å behag :P likte den bilen men ikke så godt jeg vil gi 99 000kr for den nei:S Men sjekk løsninga med cdspilleren da den var ikke dum:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 motivlakkeringa så jo helt jævli ut.. så nesten ut som om de var lakkert med sprayboks.. Tagging heter det på godt norsk :shake Men et STORT pluss er at bilen er veteran! Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teebob Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg liker normalt sett ikke styla volvoer, er mer tilhenger av bredda stålfelger, rundelykter og skamsenking.. MEN, denne syntest jeg faktisk var litt kul.. Var noe nytt, har aldri sett noe lignende, men er enig med at prisen var litt vel optimistisk... Siter [-]95`Volvo 940 LT, Bruksvogn.. [-]88`Volvo 240GLE, Sladdeprosjekt [x]90`Volvo 245GL, Vinterbil.. Solgt [x]75`Volvo 242L, Solgt [X]86`Volvo 740GL Hugget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg ville ikke blitt sett kjørende rundt i noe sånn for og si det på den måten. Men er eieren fornøyd, da er alt glitter og stas! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Den var jævli stygg, å så til denn prisen da!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 vist han tar av plasten å motiv lakkeringa så blir bilen knall bra:P Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 vist han tar av plasten å motiv lakkeringa så blir bilen knall bra:P hadde han gjort det hadde det neppe vært noe diskusjon her om bilen. Da kunne man bare skrevet volvo 240 i google og man hadde funnet masse volvoer som hadde vært helt like... Har sett værre styling enn dette. Uansett så vil jeg nok tro prisen var noe i drøy. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hadde han gjort det hadde det neppe vært noe diskusjon her om bilen. Da kunne man bare skrevet volvo 240 i google og man hadde funnet masse volvoer som hadde vært helt like... Har sett værre styling enn dette. Uansett så vil jeg nok tro prisen var noe i drøy. Jeg har ikke sett verre styling når prisen er så høy, men men. Det er jo min mening. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Kommer aldri til å like plastfangere og spoilere på en volvo 240! Fin lakk, orginalfangere, senking og fine felger gjør susen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg har ikke sett verre styling når prisen er så høy, men men. Det er jo min mening. har aldri studert prisene på stylede 240. kikker aldri på dem :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg