Stingah Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hoy Har på ny ett knirkeproblem i forstillinga.. Ved hver BIDIGE jævla sving så kommer det knirking på begge sidene. :scared Jeg personlig tror det er et par foringer som er blitt jevnt slitt og som må byttes. Men jeg hadde av begge dekka i dag og spruta fett på de foringene jeg kunne se, men det hjalp null og niks.. dukenukem Jeg tror ikke knirkinga har noe med selve svinginga å gjøre.. Jeg tror det har noe med at bilen legger seg litt når man svinger.. For knirkinga er ikke der om jeg svinger når bilen står i ro.. Setter KJEMPE-stor pris på om noen kan tipse meg til hva jeg skal gjøre her.. :) Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 har du senket bilen mere enn 60mm??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 er ikke senket i det hele tatt.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 HoyHar på ny ett knirkeproblem i forstillinga.. Ved hver BIDIGE jævla sving så kommer det knirking på begge sidene. :scared Jeg personlig tror det er et par foringer som er blitt jevnt slitt og som må byttes. Men jeg hadde av begge dekka i dag og spruta fett på de foringene jeg kunne se, men det hjalp null og niks.. dukenukem Jeg tror ikke knirkinga har noe med selve svinginga å gjøre.. Jeg tror det har noe med at bilen legger seg litt når man svinger.. For knirkinga er ikke der om jeg svinger når bilen står i ro.. Setter KJEMPE-stor pris på om noen kan tipse meg til hva jeg skal gjøre her.. :) Mvh vi har akkurat det samme problemet. Var på vw og de sa det var setene som var årsaken til knirkinga. Men neida, etter at de hadde "fiksa" setene, tror du ikke knirkinga dukka opp i første sving... :) Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Setene faktisk.. Det var litt spesielt svar :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 SETENE?? haha.. Dummeste jeg har hørt.. Man hører jo forskjellen på lyd fra setet og fra forstilling.. Møller keeps on going strong.. Nei det er en foring, det vet jeg. Problemet er bare å finne ut hvilken. Derfor har jeg eliminert en og en ved å sprute fett på.. Men ingen av de synlige foringene ser ut til å være årsaken... Er det mulig å komme til de foringene inni støtdemperne på noen måte? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg