xcuze Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 så en rød toer golf i veidelet på teie tildliger idag.... det var seriøst det laveste jeg har sett, så ikke bakken under bilen, var ikke spesielt styla eller no.. så orginal ut, bortsett fra høyden.. noen som har noen bilder av den....?? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hadde ikke bare gåene dempere da? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 bilen blir ikke lav av ødelagte dempere, nei den var sykt senka og rulla i tillegg på noe som ligna på trillebår hjul... alu selfølgelig..så nesten gjenomført ut, men håper ikke han kjører slagendalen feks til vanlig.. det er jo faen meg snart fler fartshumpler i Tønsberg en folk.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 bilen blir ikke lav av ødelagte dempere, nei den var sykt senka og rulla i tillegg på noe som ligna på trillebår hjul... alu selfølgelig..så nesten gjenomført ut, men håper ikke han kjører slagendalen feks til vanlig.. det er jo faen meg snart fler fartshumpler i Tønsberg en folk.... da har du ikke vært på Kongsberg skjønner jeg..Kongsberg må vell være fartshumpby nr 1.......nytter snart ikke å ha senka bil lenger her..hmmmmf.!!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hehe. har vel stort sett ikke annet en humper i trondheim heller:P HØYE er de å:( må stoppe for å ikke knuse noe mange ganger:( Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Var vel 2'ern som var temaet her, ikke fartsdumper rundt om i Norge? Heeeee:D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Tror jeg passerte den igår faktisk, eller kompisen min som satt på så den iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 den var rød vertfal.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Oki, da er det nok ikke samme, den jeg så svakt i speilet så koksgrå ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg