Zleepy18 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 siden det virker som om jeg ikke får solgt anlegget mitt så tenkte jeg at jeg skulle bygge på det heller. da lurer jeg på om det er noen som har en Rockford fosgate t5001bd, gjerne en rockford 4 kanaler oxo, ta kontakt hvis dere har noe liknende. men MÅ være rockford Siter Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 heisann.. jeg har en 4 kanals rockford fosgate forsterker til salgs.. skal jeg finne ut hva den heter? må skru den ut av bilen da:) gi gjerne beskjed på pm om hvor mye du er villig til å gi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zleepy18 Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 vet ikke hvor mye jeg gir, gi meg først en minste pris så ser jeg.. hadde jo selvfølgelig vært greit å vite navnet så jeg kan sjekke alle specs å pris å sånn Siter Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hei.. skal skru den ut av bilen i morra, å skrive ned spec:) tenker nok rundt 2000? den er pent brukt, følger med voltmeter-stæsj.. kan ta et bilde å vise deg.. ser også du bor i vennesla så vi kunne jo ha møttes på halvveien for å slippe porto :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zleepy18 Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 ja, høres ikke galt ut d, men ta noen bilder av den du å litt spec om den så tar vi det derfra Siter Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zleepy18 Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 ja, høres ikke galt ut d, men ta noen bilder av den du å litt spec om den så tar vi det derfra Siter Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Her kan du lese om forsterkeren.. bildet stemmer også.. har også en 2-kanaler som jeg driver rf-subbene mine med, er du interessert i den også? http://www.cbrstereo.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=833 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zleepy18 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 nei, er ikke interessert i 2 kanaler, må tenke litt på den andre oxo, fikk en kraftig regning i dag skjønner du. hehe Siter Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 den er grei vettu, bare å ta kontakt igjen når du får inn penger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg