Gå til innhold

Min Audi V8 quattro

Ranger emnet

salms

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du so e inne i takluke værda.

ka kan vær feil her, he såtte å grubla å sett på ka so kan vær feilen, på eine sida so går ikkje takluka sikkeli igjen, når du tilter den, er et slags stag so ikkje går inn i spore sitt.

HPIM0200.jpg

dina pinne der skal opp i spore, men hopper forbi,

HPIM0201.jpg

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få noe bedre bilde, så skal jeg vise deg feilen :)

skal prøve, er vanskeli å få kammera opp i hålet, er to sånne taper. en på kvar side, å når du let igjen takluka ,so glid dei inn i ditta hakke i stålet, å presser takluka ned mot taket, men på eine sida går den ikkje inn i

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler det ikke ei fjør eller noe hos deg, da? prøv å smør opp greia også, det skal nesten ikke være mulig at de styrepinnene går forbi sporene sine..

ja fårstår ikkje det heilt sjølv, tar du tak i plata å held den nede å kjører igjen takluka går det, må vær ei fjør eller nåke, men dåkke sa der berre skulle vær 4 fjører, å dei har eg

til han mikkel so ville ha bedre bilder

HPIM0207.jpg

HPIM0206.jpg

HPIM0205.jpg

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Og nå er de mye omtalte og veldig etterlengtede bremsene kommet i hus!!

Som dere ser så er det ikke bare bremser til meg, men til noen fler. Ca 350kg med bremsedeler ligger her, må tro bilen var siræva på tur hjem igjen, hehe..

Kit3.jpg

Måtte bare ta bilde av dette skiltet.. :D

"der kor ingen skulle tru at nokon kunne bu", liksom.. Ikke at jeg ikke trivest der, for det gjør jeg! Men tror det kan bli noget fuktig og varmt i lengden, egner seg best til relativt korte fornøyelses-opphold der, tror jeg..

CIMG2309.jpg

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt å montere det før jeg har fått tak i diverse forstillingsdeler jeg skal bytte samtidig, så jeg legger med noen bilder fra vi bytta på S4'n til en kompis, han fikk også tak i et slikt kit, og var med meg til Stockholm og hentet de.

Her er utgangspunktet, ikke noe å "skrive hjem" om egentlig. De fungerer godt, men pent er det ikke!

mount22.jpg

Her er "stålfelgen" i all sin prakt.. For siste gang, får vi håpe! :)

mount20.jpg

Litt forskjell på disse også, gitt..

mount15.jpg

Her begynner det å ligne noe, sjøh! :)

mount10.jpg

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider