Gå til innhold

Min Audi V8 quattro

Ranger emnet

salms

Anbefalte innlegg

Forresten V8mpower, det var kjempehyggelig og inspirerende å avlegge deg/dere et besøk, ser ikke bort fra at jeg kan komme til å droppe innom og stjele idéer og kunnskap fra dere. :)

Si fra når du får tid og mulighet til å sjekke opp den viskovifta da, jeg så i dag at den nok blir bittelitt varm ved langvarig pisking likevel, så vært greit å fått igjennom litt mer luft gjennom den radiatoren :)

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

salms: Det er nå ganske MANGE ganger folk har kommet bort til meg å spurt; Er dette en slik Audi V8? Når jeg har kommet inn på bensinstasjoner. Og som du sier: HERREGUD man hører da virkelig forskjell på en Audi TURBOFEMMER som PLYSTRER inn på stasjonen og en V8'er som brummer. Men er ikke så lett for alle å forstå det vistnok. :)

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK!! OMFG, jeg ble bekymra her nå.. hehe..

Det var rett og slett, ja jeg holdt på å gi opp den oppvoksende bilgenerasjonen. Og han duden som kom og spurte meg kjørte en 5-sylindra volvo med turbo sjøl, som pysja og herja værre.. Faen så rart at han ikke kunne høre forskjellen selv.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

salms: Det er nå ganske MANGE ganger folk har kommet bort til meg å spurt; Er dette en slik Audi V8? Når jeg har kommet inn på bensinstasjoner. Og som du sier: HERREGUD man hører da virkelig forskjell på en Audi TURBOFEMMER som PLYSTRER inn på stasjonen og en V8'er som brummer. Men er ikke så lett for alle å forstå det vistnok. :)

AKKURAT det samme har alle spurt meg om :P hah

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en ting du må kjøpe. Er en V8 evo spoiler. samme som ble brukt på slik DTM greier. :D Vurderer slik selv på 100'n..

http://homepage.internet.lu/customautocraft/type44_100_200_v8.htm#BODY PARTS

Du får jo ikke kjøpt det noen steder ennå da?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, de selger den nå ja ser jeg. Så da har de den nok på lager.

Var der jeg kjøpte hvite blinkers på V8'n min også, veldig hyggelig fyr han som styrer det der.

Men blir ikke den spoilern litt vel mye? Jeg syns kanskje det.. Så jeg vurderer den sexy leppa som du finner på de nyere M5'ene. En kompis av meg jobber som billakkerer, og han har montert en ny sånn leppe på en skada M5, og han sa den var veldig fleksibel så han skulle nok klare å få den til å passe på ræva på V8'n. Hva tror dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så den i Trondheim den kvelden :) Vi sto i en klynge med en grå Transporter, grønn Golf IV, og ei grå og ei rød A4 Avant..

Pen bil :)

Det stemmer nok det, dere sto utenfor expert eller hva det er for slags butikk? Den golfen kjørte jeg sammen med på omkjøringsveien når jeg kom nordfra, tok han igjen ved bommen ved Ranheim, kan det stemme?

Takk forresten.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok det, dere sto utenfor expert eller hva det er for slags butikk? Den golfen kjørte jeg sammen med på omkjøringsveien når jeg kom nordfra, tok han igjen ved bommen ved Ranheim, kan det stemme?

Takk forresten.. ;)

Jepp.. Tenkte jeg skulle huke deg inn, men dro for tidlig :)

Andre gutta sto vel igjen litt lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Tenkte jeg skulle huke deg inn, men dro for tidlig :)

Andre gutta sto vel igjen litt lengre..

Jeg kjente jo ingen der, og alle virka litt, eller jeg er for sjenert.. :hide

Men det blir nok flere turer iløpet av høsten og vintern skal du se.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdager er kind of corky kveld å ha det på for min del, da.. Blir veldig seine kvelder liksom, siden jeg skal kjøre helt hit opp igjen..

Jeg har vært medlem, men det er noen år siden. Skal melde meg inn igjen nå, men venter til etter 1. november.. Teit å kaste bort et års kontigent på 1mnd bare.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider