Gå til innhold

Min Audi V8 quattro

Ranger emnet

salms

Anbefalte innlegg

Takker for det! :)

Rart at på hjemmesidene til vacn så står det at medlemskontigenten gjelder fra januar til januar, og at om du melder deg inn etter 1. november så slipper du å betale for november og desember da..

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Men nå er gule justerbare koni kommet på plass, OMFG det er godt.. :) Men, den ble litt lavere bak enn den ble framme, det likte jeg dårlig.. Med sachs-demperne så var den ganske bra syns jeg.. Spørs om tiltak må iverksettes..
Njaaa, tror mulig at du får en bedre balansert bil av det... eller? Jaffal det jeg har fått for meg.
läsjefors(vet ikke helt hvordan det skrives lenger) fjører
Lesjöfors ;)

http://www.lesjoforsab.com/

Ser jeg må senke 200'en min ja... :thumb Var forskjell på en usenket og din ja. Flott bil, din forresten. :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det :)

Jeg har fått en del idéer fra andre 44-eiere her inne nå, spesielt en med 200 tq, så nå blir det nytt ratt, hvite instrument, åsså er jeg på utkikk etter nytt treverk som jeg kan eksperimentere litt med.. Vurderer å legge karbon-look film på det, syns trevirke hører hjemme i båter og gamle amerikanske skuter.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en del idéer fra andre 44-eiere her inne nå, spesielt en med 200 tq avant, så nå blir det nytt ratt, hvite instrument, åsså er jeg på utkikk etter nytt treverk som jeg kan eksperimentere litt med.. Vurderer å legge karbon-look film på det, syns trevirke hører hjemme i båter og gamle amerikanske skuter.. :p

Jeg har et komplett sett med tre-lister fra 200`n min du an få for en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw: tok et par korte filmsnutter med digitalkameraet mitt i går.. Jeg vet, det har ikke mic så det er ingen lyd, og det er crappy kvalitet.. MEN jeg syns det funka bittelitt anyway.. :)

http://home.loqal.no/~stalm/filer/CIMG1224.AVI og

http://home.loqal.no/~stalm/filer/CIMG1225.AVI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en del idéer fra andre 44-eiere her inne nå, spesielt en med 200 tq avant, så nå blir det nytt ratt, hvite instrument, åsså er jeg på utkikk etter nytt treverk som jeg kan eksperimentere litt med.. Vurderer å legge karbon-look film på det, syns trevirke hører hjemme i båter og gamle amerikanske skuter.. :p

Jeg har SEDAN :) hihi..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg så det nå nettopp.. skulle til å edite svaret mitt, men du kom meg i forkjøpet.. :D

Skal ha for det, da? Er listene på dashen strøkne?

Skal få de for 200,-

Må nesten undersøke om de er strøkne, husker ikke.

Enenste grunnen til at jeg byttet dem ut var at jeg fikk så lyst på børstet stål i steden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider