Gå til innhold

Min Audi V8 quattro

Ranger emnet

salms

Anbefalte innlegg

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det er jo som å se bilde av en 355 Spider og si den ligner på en Matra Murena!

LOL!! Godt svart, RS2-GTi :D :D

Mikkel: Det er vel lim ja, men jeg kommer til å bruke hårføner for å forme filmen best mulig. Men jeg fikk litt mye folie da, så ikke at det var to ark i hver pakke liksom.. jaja, godt å ha noe å skjære istykker :D

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!! Godt svart, RS2-GTi :D :D

Mikkel: Det er vel lim ja, men jeg kommer til å bruke hårføner for å forme filmen best mulig. Men jeg fikk litt mye folie da, så ikke at det var to ark i hver pakke liksom.. jaja, godt å ha noe å skjære istykker :D

Har du alt for mye så kan jeg få :D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hvor mye for mye jeg får.. :D er ingen vits å sende ett ark liksom. Men klart, om jeg bruker under halvparten så sender jeg gjerne jeg. Har trua på dette.. (bare jeg får lagt det pent da, ikke så enkelt det med ti tommeltotter)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg tror jeg gir opp det folieprosjektet..!!

Av forskjellige grunner. For det første er den ikke lett å legge, men den delen føler jeg egentlig jeg har klart greit. Men jeg er ikke fornøyd med hvordan det blir seendes ut, rett og slett..

så nå har jeg begynt å rive av filmen på de nyinnkjøpte listene igjen :D

Hva skal jeg gjøre med listverket nå da? Er det en idé å bare lakke de blank sort, med masse klarlakk på? En kompis av meg har sorte lister i S3'n sin(vel den er vel solgt nå), men jeg syntes det var pretty stilig! Kanskje det blir sånn noenlunde bra i V8'n også? Er jo lov å prøve!? :D

Om dere har andre idéer så kom med de, og kom med de NÅ! Jeg gidder ikke kjøre rundt med denne kryssfiner'n som hører hjemme enten i båter eller i båtlignende amerikanske biler.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg gir opp det folieprosjektet..!!

Av forskjellige grunner. For det første er den ikke lett å legge, men den delen føler jeg egentlig jeg har klart greit. Men jeg er ikke fornøyd med hvordan det blir seendes ut, rett og slett..

så nå har jeg begynt å rive av filmen på de nyinnkjøpte listene igjen :D

Hva skal jeg gjøre med listverket nå da? Er det en idé å bare lakke de blank sort, med masse klarlakk på? En kompis av meg har sorte lister i S3'n sin(vel den er vel solgt nå), men jeg syntes det var pretty stilig! Kanskje det blir sånn noenlunde bra i V8'n også? Er jo lov å prøve!? :D

Om dere har andre idéer så kom med de, og kom med de NÅ! Jeg gidder ikke kjøre rundt med denne kryssfiner'n som hører hjemme enten i båter eller i båtlignende amerikanske biler.. :p

Listene er plastikk de?

Kunne jo prøvd å lakkert dem enten samme farge som bilen?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk bdybdal.

Mikkel, ja.. jo.. Men jeg tror helt sort blank kan bli litt nais også..

blir nok cac-ratt på meg også snart nå, har ikke helt bestemt meg for hvilken type, om jeg skal ha med alcantara, kanskje til og med den hvite alcantara'n.. Jeg har store planer om å få meg plasmaskiver i dashen serru. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk bdybdal.

blir nok cac-ratt på meg også snart nå, har ikke helt bestemt meg for hvilken type, om jeg skal ha med alcantara, kanskje til og med den hvite alcantara'n.. Jeg har store planer om å få meg plasmaskiver i dashen serru. ;)

De plasmaskivene er jeg med på et gruppekjøp på:) Hvis vi finner noen som passer da.. ble litt mørkt inni der etter at jeg la solfilm på instrumentene:op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk bdybdal.

Er jo S2 ratt til salgs på forumet nå da, 1500kr..

Men hvis du ta alacantra rattet bilr jeg sur...det sre ikke helt bra ut :S HVERTFALL ikke hvitt!

Plasmaskiver ja..kunne vært moro :D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simon: jeg tror kanskje det blir vanskeligere for deg å få de til å passe..?

Jeg har samme skivene som C4 omtrent, eneste forskjellen hos meg er selve kilometertelleren. Om jeg bare bytter ut speedometeret mitt med et fra C4, og fjerner oljetemp-målern og får inn voltmeter istedet, så er jeg fit for fight til de c4-plasmaskivene.

Det kan vel du også få til, men du kommer jo til å dekke over den digitale klokka i turtellern din, åsså må du ha analog klokke i tillegg, siden de plasmaskivene har klokke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simon: jeg tror kanskje det blir vanskeligere for deg å få de til å passe..?

Jeg har samme skivene som C4 omtrent, eneste forskjellen hos meg er selve kilometertelleren. Om jeg bare bytter ut speedometeret mitt med et fra C4, og fjerner oljetemp-målern og får inn voltmeter istedet, så er jeg fit for fight til de c4-plasmaskivene.

Det kan vel du også få til, men du kommer jo til å dekke over den digitale klokka i turtellern din, åsså må du ha analog klokke i tillegg, siden de plasmaskivene har klokke..

Kan kjøpe de ekstrainstrumentene til s2 jeg, så får jeg oljetemp, oljetrykk og coltmeter slik som jeg har fra før.

Klokka den driter jeg i:)

Men har ikke du også skiver med som er flat nederst?? Mener C4 har helt runde skiver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider