salms Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Jøss, så tidlig oppe du å da?:)Stemmer vell det at det var fra b-stolpen å bak ja når jeg tenker etter. Men da trenger du vell ikke å sote mer en de fremre rutene dine da, siden du ikke skal ha det så mørkt? Men å få "vanlig" soting til å matche de fabrikkrutene er vel ikke bare lett? Så jeg tenkte heller å ha på samme film på alle rutene, åsså blir de bittelitt mørkere bak enn framme, men det blir jo samme forholdet som er nå, og det er jo ikke så mye at det vil vises så godt.. Og tidlig oppe ja! Er jo vant med å opp før 6 om morningen, da blir det ikke så man sover hele dagen i helgene heller :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Og så var belteputene på plass! :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Kjøpte denne på ebay idag.. Så fort jeg får den skal treverket på'n mattes ned og lakkes blank sort.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Det blir moro vettu Stig...Putene ble bra de :) så faktisk en V8 på vei hjem fra trysil i dag. Dvs jeg så den på Holmen rett før Asker..Så svart ut. Noen som vet??? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Noen som har litt tiltakslyst å selge billig evt gi bort? :( Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg er her :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Noen som har litt tiltakslyst å selge billig evt gi bort? :( Kan godt hjelpe deg jeg altså:) Mye du skal ha gjort da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 ka du he gjort no då? Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Ralliart: Ta deg en tur da..! Jeg skulle bytta den forpul*e varmeapparatsvifta, Kay sier jeg må demontere halve dashen og at det tar en liten evighet, Mikkel sier det er som å danse på roser.. Jeg er ikke glad i noen av alternativene.. :p Men først må jeg skaffe en slik vifte, heh.. Edit: Takk forresten, dere er nå søte da.. ;) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Ralliart: Ta deg en tur da..! Jeg skulle bytta den forpul*e varmeapparatsvifta, Kay sier jeg må demontere halve dashen og at det tar en liten evighet, Mikkel sier det er som å danse på roser.. Jeg er ikke glad i noen av alternativene.. :p Men først må jeg skaffe en slik vifte, heh.. Edit: Takk forresten, dere er nå søte da.. ;) va lett på min måte me , kjøre du opp hitt som en søndagstur skal ej skifte dinna vifta vederlagsfritt Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 va lett på min måte me , kjøre du opp hitt som en søndagstur skal ej skifte dinna vifta vederlagsfritt Har du og aircondition? Det er forskjell på med og uten det? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Har du og aircondition? Det er forskjell på med og uten det? har aircondision ja, er bilde av korelis ej skifta vifta på tråden min, har tatt ut vifta 3 gange so ditta gjer ej på under 1time, vist alt er klart, nbs he vifte til 700kr Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 http://bilforumet.net/showthread.php?t=148406&page=9 so du slepp å bla igjøna alt Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 ny eller brukt? Det er et huggeri her oppe som jeg sikkert får tak i ei billig.. Men om det er ny, så.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 ny eller brukt?Det er et huggeri her oppe som jeg sikkert får tak i ei billig.. Men om det er ny, så.. den er ny , kjem mej ikkje inn på nbs sine sider no , so får ikkje gi dej link Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg