MoFoCo Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hvor mye kan jeg regne med å få for en B6304F med km.stand 300 000? Motor i bra stand. Evt med tomatkassen....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 vel ,det kommer an på hvilket år motoren er fra. er den fra -91 så er det den porøse blokken, og den motoren får du ikke mye for. er det deriomt en nyere motor , så kan du vel ta 8-12k ,men ikke mere pga km.stand (da med kassen) Får å si det enkelt ; jeg kjøpte komplett 960 med "ny" b6304FS (km 40000, motor fabrikksny 2003) ,komplett strøkent skinn, klima og full pakke. pris: 28000,- Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Just. Bilen er en 91 ja. Nissen på Volvo kalte motoren for en B6304S? Hmmm, hvirdan kan jeg enkelt sjekke dette selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Dette med at den er porøs, gjelder det toppen også?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 bare å finne motornummeret ,og så sjekke med volvo. toppen tror jeg ikke har problemer med å være porøs, dette gjelder meg bekjent bare blokken. den er av aluminiium, så problemet har vært at disse sprekker. Det finnes 2 typer B6304 ; FS og GS. har ikke hørt om bare S. Men er motoren fra 1991 ,så kan du stort sett bare bruke den som lodd... automatkassa kan du selge da... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 bare å finne motornummeret ,og så sjekke med volvo.toppen tror jeg ikke har problemer med å være porøs, dette gjelder meg bekjent bare blokken. den er av aluminiium, så problemet har vært at disse sprekker. Det finnes 2 typer B6304 ; FS og GS. har ikke hørt om bare S. Men er motoren fra 1991 ,så kan du stort sett bare bruke den som lodd... automatkassa kan du selge da... Just. Vet du hvor på blokka motornummeret står? Så B6304GS er den "dårlige" motoren? Er det et veldig vanlig problem at blokken har revna? Har aldri hørt om det iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg