Gå til innhold

Thoftes Golf lll Prosjekt

Ranger emnet

thofte

Anbefalte innlegg

Ja, er enig i det du skriver Burny. Det er som du sier clutchen som er hodepinen min nå. Jeg får krysse alle kroppsdeler og organer som er mulig å krysse:D Jeg vil jo nedover å hilse på dere på treff i sommer:)

Alt ordner seg vettu, bare ikke miste håpet og sette bilen tilsalgs, som jeg har vurdert noen ganger. Hehe

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Liten update:

Clutchen er fikset for en god stund tilbake og det var, takk gud, bare clutchwire'en som var dårlig.. Den ble byttet og nå er alt topp!:)

Nye deler er bestilt, og kan avsløre at det blir en litt annen "look" på bilen nå. Får bare vente på at det kommer snart! :)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update:

Clutchen er fikset for en god stund tilbake og det var, takk gud, bare clutchwire'en som var dårlig.. Den ble byttet og nå er alt topp!:)

Nye deler er bestilt, og kan avsløre at det blir en litt annen "look" på bilen nå. Får bare vente på at det kommer snart! :)

Nice. Goddis fra TM:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Endelig litt framgang her! Snøen er forsvunnet (fra veiene) i Bodø, så idag fikk jeg slengt på RS4 felgene som jeg kjøpte for flere måneder siden!:) Ble utrolig fornøyd! :D

Har et lite spørsmål dog, felgene er jo 7x16 (ET 35), og fremme er de helt perfekt ute ved hjulbuen. Men bake derimot er det mye å gå på, kanskje en 3-4 cm, har ikke målt nøyaktig. Så det jeg lurer på er om det er noen som vet hvor mye jeg bør space ut bak for å få det til å gå helt perfekt med hjulbuen (Og da tenker jeg på lovlig)??? :)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider