Gå til innhold

Thoftes Golf lll Prosjekt

Ranger emnet

thofte

Anbefalte innlegg

Hehe, høres ut som en plan! Vann har jeg, softgun har jeg.. Har til og med 2 hunder :D :D

hehe, det jeg gjorde var å finne et slags "pledd" da, også la jeg det i eddik :P For så å la det tørke inn over ca 3 dager..

Da kommer katten ikke tilbake, garantert :P

men, husk å la det tørke! :D

andre metoder som funker:

ta katten på fersken og skrem den til helvette vekk! da kommer den heller ikke igjen.. ;) funket for en kamerat av meg..

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, det jeg gjorde var å finne et slags "pledd" da, også la jeg det i eddik :P For så å la det tørke inn over ca 3 dager..

Da kommer katten ikke tilbake, garantert :P

men, husk å la det tørke! :D

andre metoder som funker:

ta katten på fersken og skrem den til helvette vekk! da kommer den heller ikke igjen.. ;) funket for en kamerat av meg..

Du er genierklært! :pray Det med eddiken hørtes helt genialt ut! *Prøve det* :)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, idag virket det som jeg våknet fra en god drøm.. Av med alufelgene og på med 13" steelies... "WEEEE" !! :puke:

I den anledningen pusset jeg tromlene, og malte de svarte.. Igrunn litt teit siden de ikke synes så godt med stålfelgene på.. Men det er i hvertfall bedre enn rustne! Hadde også tenkt å pusse og lakke caliperne røde, men det blir jo hvertfall teit, med tanke på de felgene jeg har på nå.. Så det får vente på seg til etter påske engang!

Pusset og snart klar for litt farge:

dsc00234wp1.jpg

Ferdig resultat:

dsc00239al4.jpg

dsc00241nz4.jpg

Var så deppresiv etter at styggfelgene var satt, så jeg klarte ikke å "forevige" det øyeblikket med et bilde... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra med litt maling på ja. Gjør seg det. Ser ut som du har vært litt grundigere med pussinga enn jeg var

Hehe, samma her, malte rett på uten forarbeid.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde seg med litt pussing.. Men så ble jeg faktisk positivt overrasket over hvor "fine" de var, med tanke på rust. Hadde helt "blank" og fin overflate, og etter 10 minutter med stålbørsten så var de good-to-go! :D :D

Gikk også sånn nogenlunde over caliperne med stålbørsten, fikk ganske så blankt og fint metall etter 2-3 min..

Hehe, gleder meg til etter påske jeg! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har alltids noen planer! :)

Sånn eksteriør messig er angel eyes i chrome noe av det eneste som kommer til å skje, men når våren kommer igjen skal det sikkert skje ett eller annet igjen.. Ellers sånn utvendig er jo klare blink/tåkelys og klare sideblinkere under vei, samt 2 rillers emblemfri grill.. Og en ny og større eksos-stuss + noe småtteri. Står forresten på forsiden :D

Tenkte faktisk på å vente med å sette på dette til onkel-vinter har dratt sin vei.. Men lurer på om jeg klarer å vente så lenge ;P

Innvendig er vell kanskje det "smarteste" å fikse på med tanke på sesongen som kommer.. G4 GTI girkule og armlene står høyt på listen der! :lol:

Men så er det de penga, de penga.. Huff huff =P

Noe viktig jeg har glemt da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok et spennede prosjekt dette.. :)

har ikje saumfart tråden din, så fekk ikje helt med meg om du fekk svar på sp.målet ditt om tåkelysa.

ledningsnett er lagt opp for tåkelys, å det er bare å koble seg inn på andre sida av der den grå-gule ledningen går inn, dersom du har bryter for tåkelys, eller har modifisert den uten.

her er evnt. et koblingsskjema:

tåkelys.JPG

VW Golf 3 1,9 TDI (solgt)

Saab 9-3 2.2 TID (solgt)

VW Golf 1.8 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hehe! Fornøyd selv også, selv om det ikke er på bilen :thumb

Det settet der ga jeg 95$ for, og her er linken! :)

Bryteren kjøpte jeg også ny fra TM Tuning, kosta vell 85$.. Litt over 500 spenn :)

Tjaa, jeg har jo nettopp kjøpt de 15", så blir nok ikke nytt til våren. Men senk derimot! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Fornøyd selv også, selv om det ikke er på bilen :thumb

Det settet der ga jeg 95$ for, og her er linken! :)

Bryteren kjøpte jeg også ny fra TM Tuning, kosta vell 85$.. Litt over 500 spenn :)

Tjaa, jeg har jo nettopp kjøpt de 15", så blir nok ikke nytt til våren. Men senk derimot! :D

Hvor mye ble det i frakt og moms da? Var jo ganske greie priser der:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider