Gå til innhold

Thoftes Golf lll Prosjekt

Ranger emnet

thofte

Anbefalte innlegg

• Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han skal gå plast veien, satser på å bli med i F&F 4 :driving

Så regner med det er stylingen han mener!

"Plastic Fantastic" som Polardego sier, bilen skal ha maks 3cm bakkeklaring ass!:D

Skal ha Org.fanger med VR6 leppe på vinteren da, så blir jo ikke så ille likevel..:)

Skal lakkere Stylinga og grill, panser osv. ja. Nesten hele bilen hehe. Oppdaga en stygg rustflekk når jeg vaska idag også! Faen

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sies thoftis, bynn å kom sæ nu;P

mangla bærre at æ får alt på g, vess du skjønna ka æ mein;P

kommer tel å bestill høytaleran snart, om ei ukes ti ca

Heeey! På tide at du tittet innom her nå:blunk:

Hahaha jaaaan du er på første stadiet, men du må få fingern ut av ræva!!! ;P

Haha høytalerne er bare begynnelsen håper jeg?!?! Og du vet hva jeg tenker på!!:D

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal gå plast veien, satser på å bli med i F&F 4 :driving

Så regner med det er stylingen han mener!

"Plastic Fantastic" som Polardego sier, bilen skal ha maks 3cm bakkeklaring ass!:D

Skal ha Org.fanger med VR6 leppe på vinteren da, så blir jo ikke så ille likevel..:)

Skal lakkere Stylinga og grill, panser osv. ja. Nesten hele bilen hehe. Oppdaga en stygg rustflekk når jeg vaska idag også! Faen

Hahahaha du skal ikke ødelegge den pene bilen med stygg plastikk?!;P Håper du kjører stil der også da, slik som du har gjort til nå!:)

Syns jeg husker du skrev noe om plastikk i tråden din ja.. Hvilken type er det vi snakker om her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha du skal ikke ødelegge den pene bilen med stygg plastikk?!;P Håper du kjører stil der også da, slik som du har gjort til nå!:)

Syns jeg husker du skrev noe om plastikk i tråden din ja.. Hvilken type er det vi snakker om her?

For og gi et hint da:Her er inspirasjonen min

golfforum5lg.jpg

Bare annen Farge, felger, mer senk og andre lykter, også skal jeg "cleane" stylinga litt først også:)

Blir nok bra tilslutt:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare annen Farge, felger, mer senk og andre lykter, også skal jeg "cleane" stylinga litt først også:)

Sorry ot,

så du mener helt anderledes enn Vr6 på bilde..:blunk: :blunk: haha

(det er ikke vondt ment.. hehe, så i etterkant at det så litt slemt ut!!)

thofte

Golfen din begynner å hente seg nå, tror den kommer til å bli driit pen med de felgene!!!

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tilbake det jeg sa:P Det der tror jeg blir utrolig kult på bilen din, og spesielt det må å "cleane" stylingen litt hørtes ut som en god plan!:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golfen din begynner å hente seg nå, tror den kommer til å bli driit pen med de felgene!!!

Må få lov å rette en stor takk til alle som kommer med tilbakemeldinger på bilen, om det måtte være positive eller mindre positive så er det alltid hyggelig uansett!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg hentet meg 4 store pakker:D

p1080193rx9.jpg

Åpner...

p1080194gx0.jpg

Liten oppstilling:)

p10801982yb7.jpg

Men nå trenger jeg litt hjelp:

1. Trenger senterringer, men hvordan er det med størrelse og passform på disse? Trenger jeg bare 57,1 til Golf 3 sånn generelt, eller er det slik at det er 1 spesiell type senterringer til akkurat denne felgen..?

2. Må selvfølgelig kjøpe gummi til felgene (sommerdekk), men hvilken dim anbefaler dere med tanke på denne felgen, 205/45-16 eller 215/40-16? Komfort? Strekk? Valsing/subbing?

Bare så det er sagt så skal jeg kjøpe meg vmaxx coilovers etterhvert, så senk kommer, men har ikke så veldig lyst til å sette igang med valsing på grunn av for store dekk.. Men det er kanskje noe jeg slipper siden det bare er 7x16 uansett?

:)

Takk for handelen olsenv!

Jeg har RS crom 8*18 på min golf 3 ;D jeg måtte valse en god del å litt til;) Max senket også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har RS crom 8*18 på min golf 3 ;D jeg måtte valse en god del å litt til;) Max senket også..

OT. Men så deg på Shell istad, gamle bilen til Anders. Ta godt vare på den! Jeg elsker den, hehe.

Legg gjerne ut en tråd om den også, jeg har MASSE bilder av den hjemme på datan, helt fra den var nybygd uten lykter,panserforlenger osv. til den ble GTI 16v:)

Her en forresten et bilde jeg fant

DSC01738.jpg

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider