Gå til innhold

Bilder ifra Bilforumet.net's treff på Våler 9/8-03

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by rdl

 

hallais :)

 

hvor ble det av deg da ut av elverum? :)=

 

hepphepp ;)

 

tok det litt easy fra Elverum jeg,var god og mett etter å ha spist Jafs-burger ;)

men,du tok sikkert av mot Oslo,regner jeg med? fortsatte forbi Hamar og oppover gudbrandsdalen jeg,så er ikke så rart om du ikke så noe mer til meg :)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

 

Ser latterlig ut, spør du meg.... Dessuten ulovlig.

 

regner med at Ost og mange andre synes det er greit at motoren får så kald luft som mulig når de kjører på bane ;) (og sikkert ellers også) :)

om du synes det ser teit/latterlig ut får være din sak ;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det helt topp jg!!! var litt dårlig oppmøte til å være såpass mange medlemmer da men håper flere kommer neste gang..satt på med turbothomas noen runder og det var det artigste jg har vært med på TUSEN TAKK!!!!du kjørte driut bra Thomas!!! hehe.. alle folkene som var der var snille og blide.. ikke vanskelige å prate med... jan tore og de andre gutta prøvde febrilsk å komme under 90 Db grensa hehe hadde skikkelig jordeauto mekk.. men det funka da.. syntes de folka som var der var litt strenge med det db greiene men det viktigste var at de fleste fikk kjørt da....men som sagt skulle vært fler som møtte opp og kjørte...Takk for turen jg fikk thomas!!!!!kjempe moro ass.. har ikke ord for det!!!! =o)!!!!!

Ja da var det det da.. hmmmm... when i am 2FST4U then you must have the ND4SPD!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

 

regner med at Ost og mange andre synes det er greit at motoren får så kald luft som mulig når de kjører på bane ;) (og sikkert ellers også) :)

om du synes det ser teit/latterlig ut får være din sak ;)

 

bane ja... Jeg mener på veien opp til Våler da. Men greit. EOD.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, jeg tokk av til oslo. men da du var bak meg var jeg så møkk lei kjøring at hver eneste luke det var mulig å snike seg forbi tokk jeg!

 

 

kan du tenke deg at folk i 70 og 80 sona kjørte 10 km/T under grensa.....!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LuNdIs

hadde det helt topp jg!!! var litt dårlig oppmøte til å være såpass mange medlemmer da men håper flere kommer neste gang..satt på med turbothomas noen runder og det var det artigste jg har vært med på TUSEN TAKK!!!!du kjørte driut bra Thomas!!! hehe.. alle folkene som var der var snille og blide.. ikke vanskelige å prate med... jan tore og de andre gutta prøvde febrilsk å komme under 90 Db grensa hehe hadde skikkelig jordeauto mekk.. men det funka da.. syntes de folka som var der var litt strenge med det db greiene men det viktigste var at de fleste fikk kjørt da....men som sagt skulle vært fler som møtte opp og kjørte...Takk for turen jg fikk thomas!!!!!kjempe moro ass.. har ikke ord for det!!!! =o)!!!!!

 

Grunnen til at de er strenge med 90db grensa er en hyggelig nabo som ikke likte støyen og derfor høgde ned nesten all skogen mellom seg sjøl og bana! Han klaga masse og hatt støymålinger og greier på gården sin. Derfor er NT litt pirkete på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

jepp, jeg tokk av til oslo. men da du var bak meg var jeg så møkk lei kjøring at hver eneste luke det var mulig å snike seg forbi tokk jeg!

 

 

kan du tenke deg at folk i 70 og 80 sona kjørte 10 km/T under grensa.....!

 

ble rimelig lei av å ligge på 70 i 80'n jeg også ja.. hva f*** er vitsen i det,liksom? :rolleyes: men men... løste seg opp og gikk litt fortere etter at vi passerte Hamar,ihvertfall.. kom hjem i halv ett tida.. var lei av å kjøre bil da gitt ;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er jo at dem overdriver litt!:..... der bilene kjører har du for det første et GJERDE langs banen, minst 40m unna har du en sandhaug som fungerer som støy shold... naboen kan så VIDT høre noe. og det lille han hører er ikke direkte prikete og plagsomt!

 

å måle 90DB 30cm fra en bil og måle det ca 200m unna banen bak en del støyskjermer er 2 vidt forsjellige ting!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det noen som tok den grusveien inn til eidsvoll?( de som skulle til oslo) Nor Odals vei eller noe.. ca 3 mil lang grusvei inn i skauen.... vi tok den veien var drit fett istedenfor å kjøre rundt fjeller kjørte vi igjennom.. der hadde du likt deg garantert RDL.... sparte mange minutter på å ta den veien.. anbefales på det sterkeste.. hehe..

Ja da var det det da.. hmmmm... when i am 2FST4U then you must have the ND4SPD!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til og med MIN bil målte 97,3 eller no slikt... og det er IKKE av eksos støy, det er litt av motor og resten av vindtrykk som kræsjer med bilen...

 

trukke min har så mye å konkurere mot når det kommer til bråk av lyd:)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LuNdIs

var det noen som tok den grusveien inn til eidsvoll?( de som skulle til oslo) Nor Odals vei eller noe.. ca 3 mil lang grusvei inn i skauen.... vi tok den veien var drit fett istedenfor å kjøre rundt fjeller kjørte vi igjennom.. der hadde du likt deg garantert RDL.... sparte mange minutter på å ta den veien.. anbefales på det sterkeste.. hehe..

 

med morra mi sin bil kan du glemme å holde følge :) min egen er en annen sak.. lav og stiv, du føler hver stein og ikke er den no deilig å slædde med med 205 dekk... null feeling:)

men er med neste gang jeg

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

 

Ser latterlig ut, spør du meg.... Dessuten ulovlig.

 

Har ikke gjort det for at det ser så jævlig tøft ut heller da, men når man kjører motoren så til de grader hardt så kan innsugslufta bli i varmeste laget hvis man ikke gjør det. Og at det er ULOVLIG det tar jeg ikke så tungt!!

 

Osten:Har litt bak skiltet men trenger ikke ta hull på fangeren for å få nok kjøling, men skiltet ligger i bagasjen på grunn av noe som heter fotobokser, tar meg nemlig ikke noe særlig ut på bilder.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by s2kongen

 

Har ikke gjort det for at det ser så jævlig tøft ut heller da, men når man kjører motoren så til de grader hardt så kan innsugslufta bli i varmeste laget hvis man ikke gjør det. Og at det er ULOVLIG det tar jeg ikke så tungt!!

 

ser vel ikke så mye mer jævlig ut en dette:)

begge ting går til en god sak.

db4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår