Gå til innhold

Bilder ifra Bilforumet.net's treff på Våler 9/8-03

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by LuNdIs

var det noen som tok den grusveien inn til eidsvoll?( de som skulle til oslo) Nor Odals vei eller noe.. ca 3 mil lang grusvei inn i skauen.... vi tok den veien var drit fett istedenfor å kjøre rundt fjeller kjørte vi igjennom.. der hadde du likt deg garantert RDL.... sparte mange minutter på å ta den veien.. anbefales på det sterkeste.. hehe..

 

Sikkert moro og ligge bak hverandre der....steinsprut o'hoi :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Var innom treffet en tur jeg og noen kamerater, syns det var litt dårlig oppmøte var jo ganske mange som sa de skulle komme...... Men det kom kansje flere folk utover dagen? Dro vel ca 1200 el 1300 jeg.......

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mort

Ost... Ligger den S1 i veien for deg?

 

Jepp! :D

 

 

Originally posted by s2kongen

Osten:Har litt bak skiltet men trenger ikke ta hull på fangeren for å få nok kjøling, men skiltet ligger i bagasjen på grunn av noe som heter fotobokser, tar meg nemlig ikke noe særlig ut på bilder.:D

 

Hvis du ikke tar hull på fangeren hjelper det vel ikke å ta av skiltet?!

Fotobokser?? Du kjører vel ikke over fartgrensa vel??? :)

Kommer du til VWAudi-treffet på Rudskogen til helga?

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

 

Hvis du ikke tar hull på fangeren hjelper det vel ikke å ta av skiltet?!

Fotobokser?? Du kjører vel ikke over fartgrensa vel??? :)

Kommer du til VWAudi-treffet på Rudskogen til helga?

 

hender at jeg er uopmerksom å kommer såvidt over fartsgrensa, noe jeg selvfølgelig korrigerer så fort jeg blir oppmerksom på det.

Kommer ikke til Rudskogen nei,kan hende jeg ser deg på turen din nedover når du passerer så kan vi være litt uoppmerksomme en liten stund...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge ut bilder så fort jeg kommer hjem fra ferie, (etter 24 august) og fått kobla opp pc og sletta en haug med mail.....

 

Er det noen som har bilder av min bil i action?

 

 

P.S: Dekka holder ennå selv om jeg har vært innom både Sverige og Danmark etterpå.Dro dit på søndagen etter treffet og har nå kjørt 766 mil ialt.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Skal legge ut bilder så fort jeg kommer hjem fra ferie, (etter 24 august) og fått kobla opp pc og sletta en haug med mail.....

 

Er det noen som har bilder av min bil i action?

 

 

P.S: Dekka holder ennå selv om jeg har vært innom både Sverige og Danmark etterpå.Dro dit på søndagen etter treffet og har nå kjørt 766 mil ialt.

 

Denne?

 

banen3.jpg

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

halla viking, du jeg var bare nysjerrig på en ting. av så forbanna mange som var der med kamera var det faen meg INGEN som fikk med seg bilde av kjøringa me MIN bil.... du hakke tilfeldigvis et lite 3sec klipp av kjerra mi på bane?

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår