Gå til innhold

Bilforumet fører trening på Vålerbanen 09.08.03!

Ranger emnet


jantore

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns dette var knall treff jeg, sol, banekjøring møtte andre bilforumet folk...

 

Det eneste som er å klage på fra min side er at jeg ikke fikk lov til til kjøre med skrens. Og før noen andre sier det; jeg VET det ikke er sånn mann skal kjøre asfaltbane, men det er MORO!!!

Så da var det bare å kjøre pent resten av dagen.....

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Guffen

Syns dette var knall treff jeg, sol, banekjøring møtte andre bilforumet folk...

 

Det eneste som er å klage på fra min side er at jeg ikke fikk lov til til kjøre med skrens. Og før noen andre sier det; jeg VET det ikke er sånn mann skal kjøre asfaltbane, men det er MORO!!!

Så da var det bare å kjøre pent resten av dagen.....

 

fy faen som den bilen din fikk gjennomgå. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et flott tre... øh, banekjøring ;)

 

Synd det så mange som bare har det i kjeften (fingrene..) og ikke stiller opp når dem har meldt interesse.

Banekjøring er så utrolig morro og lærerikt, så jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke benytter sjansen. Men det er meg da.

 

Vanvittig bra bane når sjikanene blir fjernet. Rytmisk og rask bane. Minner alle om kjørekurs den 20/8 på Vålerbanen. UTEN sjikaner. DB-greia skal undersøkes nærmere til da.

 

Åkkesom, mindre folk på banen betyr mer tid på meg. Hadde trekvart tank når jeg kom. Lampa lyste når jeg kom til Elverum på tur hjem... Hehe, både jeg og bilen begynte vel å bli slitne. Kjørte vel rundt 40 runder tror jeg.

 

Morro også at ingen passerte meg. Hehe, var nok flere som måtte kikke på baklysa mina ja.... (harry melding, men morro var det!) :D (ok da, etter en co-pilot runde med JanTores Rotarypowerwagon må jeg vel innrømme at den hadde blitt vond å knekke hadde den funka 100% - det var et stiv rakker)

Må nok vurdere handling-pakka til Whiteline litt mer nøye ja.

 

Sender en takk til RDL for bistand med Db-killinga. :)

 

Greit å se fjesene bak alle nicks på forumet også :)

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbothomas

Takker for et flott tre... øh, banekjøring ;)

 

Synd det så mange som bare har det i kjeften (fingrene..) og ikke stiller opp når dem har meldt interesse.

Banekjøring er så utrolig morro og lærerikt, så jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke benytter sjansen. Men det er meg da.

 

Vanvittig bra bane når sjikanene blir fjernet. Rytmisk og rask bane. Minner alle om kjørekurs den 20/8 på Vålerbanen. UTEN sjikaner. DB-greia skal undersøkes nærmere til da.

 

Åkkesom, mindre folk på banen betyr mer tid på meg. Hadde trekvart tank når jeg kom. Lampa lyste når jeg kom til Elverum på tur hjem... Hehe, både jeg og bilen begynte vel å bli slitne. Kjørte vel rundt 40 runder tror jeg.

 

Morro også at ingen passerte meg. Hehe, var nok flere som måtte kikke på baklysa mina ja.... (harry melding, men morro var det!) :D (ok da, etter en co-pilot runde med JanTores Rotarypowerwagon må jeg vel innrømme at den hadde blitt vond å knekke hadde den funka 100% - det var et stiv rakker)

Må nok vurdere handling-pakka til Whiteline litt mer nøye ja.

 

Sender en takk til RDL for bistand med Db-killinga. :)

 

Greit å se fjesene bak alle nicks på forumet også :)

 

Gi oss litt mere info om det kjørekurset a. Jeg er hekta nå, så jeg kommer garantert :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20/8 ?? det er jo dagen jeg får lønning!! kanskje jeg har fått på gule koni og felger forran da.. og kanskje jeg blir kvitt RISTINGA som kommer når jeg kommer over 130... noen som vet hva det kommer av??

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen regler om hvor mange biler som kan kjøre samtidig på banen på Våler? Og hvor lenge om gangen?

Jeg spørr fordi at når det koster 29k å leie banen og 400 pr bil, må man ha 73 biler for å gå i null.

Da ser jeg for meg køer som på gatebil treffa og folk som klager over att dem får kjøre lite.

Og nei innlegget var ikke ment negativt eller støtende på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang kjørekurs 20/8. Her er en link;

 

http://www.200sx-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=2095

 

Ellers er det egen tråd på det under happenings. Greia er at jeg MÅ ha påmeldinga snart (for noen dager siden)

Jepp, det er litt dyrere enn ellers, men nå vet alle hvorfor...

 

Vålerbanen er helt sjef uten sjikaner.

 

Hvorfor det er så dyrt å leie anlegget? Hehe, det vedlikeholder glattkjøringsfeltene hvert år for i snitt ca 400.000,-, den nye asfaltflekken dem la i sommer kostet 800.000,- osv.....

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår