Gå til innhold

Bilforumet fører trening på Vålerbanen 09.08.03!

Ranger emnet

jantore

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by turbothomas

Ang kjørekurs 20/8. Her er en link;

http://www.200sx-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=2095

Ellers er det egen tråd på det under happenings. Greia er at jeg MÅ ha påmeldinga snart (for noen dager siden)

Jepp, det er litt dyrere enn ellers, men nå vet alle hvorfor...

Vålerbanen er helt sjef uten sjikaner.

Hvorfor det er så dyrt å leie anlegget? Hehe, det vedlikeholder glattkjøringsfeltene hvert år for i snitt ca 400.000,-, den nye asfaltflekken dem la i sommer kostet 800.000,- osv.....

Kun for nissan biler?

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste gang kommer jeg får da stopper ikke bilen min halv veis.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et dødsfett treff! Masse kjøring, pent vær, kule folk+++

At flere ikke tok turen hit er helt uforståelig, for dette var et bra gjennomført arrangement, og jeg håper virkelig at dette blir gjennomført flere ganger, selv om det gikk med underskudd denne gange. Neste gang må nok forskuddsbetaling være et krav.

Bilen fungerte bra hele dagen, men på vei hjem ble det litt ulyder. Det er kanskje ikke så rart, for det ble noen harde mil for den stakkars gamle kjerra. Det var uansett ufattelig sinnsykt kult å kjøre på bane for første gang, dette skal jeg uten tvil gjøre flere ganger!

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroligt artigt å få prøve bilen på bane.Finne ut av hva bil jeg egentligt har kjøpt :-)

Fint å se ansikter til folket og hilse på, utroligt hyggelige folk som møtte opp.

Retter en takk til de som gjorde det muligt (ingen nevnt, ingen glemt) og håper at det blir treff neste år og at det klaffer med ferien min :-)

Takker og bukker for hyggeligt samvær!

P.S: Neste år vil jeg ha litt kaldere vær slik at jeg slipper å bli kokt sakte..........

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider