Gå til innhold

Driftingløp på Rudskogen - 21.10.06 - Ingen startavgift

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Dette var HELT konge!! Gikk over alle forventninger, arrangemanget, kjøringa, ALT!! :)

Trodde aldri det sku gå så bra med meg heller, første gangen min på bane!!

s134ba0.jpg

Syns du ska legge ut resultatlister på nett jeg FSR, ikke bare 1-3 plass :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var HELT konge!! Gikk over alle forventninger, arrangemanget, kjøringa, ALT!! :)

Trodde aldri det sku gå så bra med meg heller, første gangen min på bane!!

s134ba0.jpg

Syns du ska legge ut resultatlister på nett jeg FSR, ikke bare 1-3 plass :)

Komplette resultatlister kommer håper jeg. Må bare få sortert en haug med klissvåte papirer :D

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEGET bra arrangement ja!

Utrolig synd med været, ellers hadde det vært dritbra.

Må stille stor respekt til Fredrik og alle som var med på å arrangere. Det gikk ganske knirkefritt å være deltager, man fikk kjørt akkurat passe og det var bra atmosfære hele tiden :D

Dette må bli en bra serie! :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg i rekken av dere andre, og gratulerer med et VELDIG bra gjennomført løp!! Dette er noe helt annet enn Breisladden, og jeg føler jeg lærte masse iløpet av denne dagen takket være at arrangørene med FSR/Sørlie og Drift Addict/Lillebø i spissen var så tydelige på hva de ser etter. Topp innsats av både arrangører, funksjonærer, førere og alle andre involverte!

Gratulerer klassevinnerne, Tom-Ole og Raymond - BRA kjørt! :thumb

Jeg gledet meg så mye til dette at jeg fikk sove under 1 time natt til lørdag, så det var deilig å sove litt i natt, hehe. Nå gleder jeg meg til neste sesong, og det tror jeg mange andre også gjør, så jeg får sitere 'ton' og si ROLL ON, 2007!

Fredric :smilbmw:

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så er jeg så skuffa som jeg kan bli. Dette MÅ være det dårligte arrangemanget jeg har vært på i mitt liv!!! Altså, DRIFT BATTLE er 2 biler som kjører en løype 2 ganger, annenhver gang foran og bak. De skal holde seg tett inntil, og "battle" om poengene gjennom kurvene. Det som møtte oss på Rudskogen var en utvidet breisladd konkurranse. Ok, været var ikke optimalt og det var synd det regnet. Men uansett, dette var breisladd og 80% kunne det ikke. Veldig synd at man skal gjøre en slik bommert... Hvorfor kjørte ikke Kenneth Moen og gutta? De kan da drifte!!!! Alle jeg har snakket med som var der mente det var drit kjedelig og utrolig skuffende. Nå står dt i programmet at kun de som kjører PRO klassen skal "battle", men vi var der til kvart over fire, da hadde vi stått og sett på at en liten gjeng sladdet seg rundt storsvingen i ca 5 timer. Mao totalt uinteressant!!! Om gutta i pro klasen kom seg på banen sånn kloken 17, eller om de kom seg på banen i det hele tatt ???? så er vel det litt sent? Kanskje si i fra at hele dagen er bortkastet, kom klokken 17:30 og se en halvtime med drifting!!! Nei, dette hadde jeg gledet meg til som pokker, men fy faen å skuffet vi er!!!! Det eneste som gledet var en kar i en 3 serie bmw, han showet fra deposvingen og resten av veien, all cred til deg!!! (og han med s14 med s15 lyktene som desverre dro av og tok av litt plast)!!

Gleder meg uansett til neste år, håper alle skuffelser er borte og at vi da kan få se litt ekte battle i Norge for en gangs skyld ;)

:hvaskjera

Audi A4 B6 E8 TQS

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så er jeg så skuffa som jeg kan bli. Dette MÅ være det dårligte arrangemanget jeg har vært på i mitt liv!!! Altså, DRIFT BATTLE er 2 biler som kjører en løype 2 ganger, annenhver gang foran og bak. De skal holde seg tett inntil, og "battle" om poengene gjennom kurvene. Det som møtte oss på Rudskogen var en utvidet breisladd konkurranse. Ok, været var ikke optimalt og det var synd det regnet. Men uansett, dette var breisladd og 80% kunne det ikke. Veldig synd at man skal gjøre en slik bommert... Hvorfor kjørte ikke Kenneth Moen og gutta? De kan da drifte!!!! Alle jeg har snakket med som var der mente det var drit kjedelig og utrolig skuffende. Nå står dt i programmet at kun de som kjører PRO klassen skal "battle", men vi var der til kvart over fire, da hadde vi stått og sett på at en liten gjeng sladdet seg rundt storsvingen i ca 5 timer. Mao totalt uinteressant!!! Om gutta i pro klasen kom seg på banen sånn kloken 17, eller om de kom seg på banen i det hele tatt ???? så er vel det litt sent? Kanskje si i fra at hele dagen er bortkastet, kom klokken 17:30 og se en halvtime med drifting!!! Nei, dette hadde jeg gledet meg til som pokker, men fy faen å skuffet vi er!!!! Det eneste som gledet var en kar i en 3 serie bmw, han showet fra deposvingen og resten av veien, all cred til deg!!!

:hvaskjera

Du har misforstått... Denne uttalelsen gjorde meg mildt sagt irritert.. :shake

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har misforstått... Denne uttalelsen gjorde meg mildt sagt irritert.. :shake

Hva har jeg missforstått??? At det ikke var battle, men breisladd det var snakk om? Jeg fikk ihvertfall ut av drift-battle.no at det skulle bli drifting, battling, ikke breisladd konken i utvidet stil ;) Uten kritikk kan nok ikke arrangementet bli bra, litt kritik må man da tåle. Har vært på mange drift events i Australia, New Zealand og ett i Japan og vet hva det går ut på. Noen som fikk en kommentar av Ben - Broke, hva mente han?

Audi A4 B6 E8 TQS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har jeg missforstått??? At det ikke var battle, men breisladd det var snakk om? Jeg fikk ihvertfall ut av drift-battle.no at det skulle bli drifting, battling, ikke breisladd konken i utvidet stil ;) Uten kritikk kan nok ikke arrangementet bli bra, litt kritik må man da tåle. Har vært på mange drift events i Australia, New Zealand og ett i Japan og vet hva det går ut på. Noen som fikk en kommentar av Ben - Broke, hva mente han?

Det er jo en konkurranse/BATTLE selv om man kjører 1 og 1..... Så var det jo TRENING en go stund!!!!!!:doh

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så er jeg så skuffa som jeg kan bli. Dette MÅ være det dårligte arrangemanget jeg har vært på i mitt liv!!! Altså, DRIFT BATTLE er 2 biler som kjører en løype 2 ganger, annenhver gang foran og bak. De skal holde seg tett inntil, og "battle" om poengene gjennom kurvene. Det som møtte oss på Rudskogen var en utvidet breisladd konkurranse.

Vel, hva forventet du egentlig? Breisladden er jo på en måte en drifting greie - forskjellen er vel at det dømmes etter litt andre kriterier..

At du syns kjøringa var dårlig beviser jo at du ikke klarer å se en teknisk god utført drift fra en som ikke er det. Her var det mye bra drifting i utrolig høy kvalitet! Kenneth Moen var da utpå banen han, riktig nok med lånt bil.

Det var Battles ja, i Pro klassen.

Det er rom til forbedring ja, men dette var jo prøveløpet.. Ble litt dødtid innimellom og sånt som var litt kjedelig men.. da tok jeg turen innom depoet for å kikke på bila :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en konkurranse/BATTLE selv om man kjører 1 og 1..... Så var det jo TRENING en go stund!!!!!!:doh

JEg forstår at det er konkurranse selv om man kjører en og en og syns det er utrolig flott at folk får prøve seg, jeg forstår også at de ikke kan battle mtp ulykker, erfaring etc, men kall det da ikke drift BATTLE!!! Og om du kunne svart meg på spørsmålet: Skjedde det, evt NÅR skjedde det at noen battlet i pro klassen? Til slutt? Siste ti minutter, eller holdt det på 1,5time etter vi dro? Hvorfor kjørte ikke gutta som kan kjøre? Burde ikke de kjørt flere ganger om de kjørte, og ikke minst tidligere (om de kjørte på slutten)? :shake

Audi A4 B6 E8 TQS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hva forventet du egentlig? Breisladden er jo på en måte en drifting greie - forskjellen er vel at det dømmes etter litt andre kriterier..

At du syns kjøringa var dårlig beviser jo at du ikke klarer å se en teknisk god utført drift fra en som ikke er det. Her var det mye bra drifting i utrolig høy kvalitet! Kenneth Moen var da utpå banen han, riktig nok med lånt bil.

Det var Battles ja, i Pro klassen.

Det er rom til forbedring ja, men dette var jo prøveløpet.. Ble litt dødtid innimellom og sånt som var litt kjedelig men.. da tok jeg turen innom depoet for å kikke på bila :)

Ok, vi så han ikke utpå. Det var noen som klarte å drifte ja, men vil fortsatt påstå at det var mange som ikke driftet TEKNISK godt. Hva var gradene på de fleste bilene tro?? Men så var det vått og vanskelig å holde fart, vinkel og rettning, det gjorde det selvfølgelig mindre spektakulært :) Syns nok drift oppvisningene på gatebil var 1000 ganger bedre :) Men som sagt, gleder meg til å følge serien neste år og kommer nok på de fleste eventene :)

Audi A4 B6 E8 TQS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben syntes det var veldig bra, og han syntes nivået på sjåførene var bra. Ble battle på slutten av dagen ja, hadde flere biler møtt restriksjonene for Pro hadde det blitt mange flere der...

Kritikk må man tåle, det er sant. Men det har vært masse positiv tilbakemeldinger og det kom rundt 1000 besøkene å titte på i regnet, det er ikke dårlig. Ble brukt breisladd svingen fordi det er ikke maange steder å velge mellom, svingen er også lagt opp mye likt som noen av banene de bruker i japan... Nå har ikke jeg all verdens peiling på dette, så det kommer sikkert noen svar av flere som vet mer enn meg...

Mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider